PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nawet ikona potrzebuje zmian

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 mar 2016 10:04

Nawet ikona potrzebuje zmian Fot. Fotolia

Dobra pozycja na rynku wymaga nieustannych zmian nawet wśród najbardziej liczących się graczy rynkowych. Świadczy o tym m.in. przykład katowickiego centrum handlowego Silesia City Center. O przemianie obiektu opowiada jego dyrektor, Monika Pyszkowska.

REKLAMA

- Modernizacja Silesii obejmuje przede wszystkim zmiany w ofercie, czyli wejście nowych, unikalnych na Śląsku marek, relokacje działających u nas od lat sklepów, a także odświeżenie wizerunku części salonów, które są z nami najdłużej - tłumaczy Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

Jak dodaje, bezpośrednią przyczyną rekomercjalizacji obiektu było zakończenie pierwotnych umów najmu. - Spora grupa najemców zdecydowała się przy okazji poszerzyć swoją działalność w Silesii np. poprzez powiększenie salonu lub wprowadzenie nowego konceptu. W wielu przypadkach wymagało to zmiany ich lokalizacji - dodaje.

- Zależało nam także, żeby w okresie zmian wprowadzić do Silesii marki, których do tej pory brakowało na śląskim rynku, a tym samym podnieść jeszcze bardziej konkurencyjność Silesii. W ramach prowadzonych prac do wiosny 2016 r. planowane jest wejście ponad 40 nowych najemców. Spora grupa już otworzyła tu swoje salony m.in. Longchamp, Chiara, Twin Set, Minty Dot, Baldinini, Nespresso, Guess by Marciano, BOHOBOCO. Są to w dużej mierze najemcy unikalni, których sklepy na Śląsku znajdziemy dziś wyłącznie w Silesii - zaznacza dyrektor obiektu.

W Silesii zmieniły się nie tylko nazwy najemców. Duże przeobrażenia wykonało wiele z aktualnie obecnych na terenie galerii firm. - Spora grupa zdecydowała się na wprowadzenie do Silesii nowych konceptów handlowych, a tym samym także nowych aranżacji wnętrz. Doskonale wypadły także zmiany związane z powiększeniem sklepów. Na taki ruch zdecydowały się m.in. Bershka, Bytom czy Sizeer, a także ZARA. Dzięki temu ostatniemu ruchowi, flagowy salon Inditexu będzie jednym z największych na południu Polski - tłumaczy Pyszkowska.

Nowym trendem na rynku są polskie marki luksusowe. Chodzi tu o takie marki, jak Lidia Kalita, Bohoboco czy Togethim. Silesia postawiła m.in. na takie firmy.

- Galeria od ponad 10 lat pozostaje centrum handlowym numer 1 na Śląsku, zarówno pod względem liczby odwiedzin, jak i pod względem szerokości oferty. Siłą Silesii jest jej oferta, nowoczesna, zróżnicowana, a przede wszystkim unikalna. Marka jaką jest centrum sprawia, że udaje nam się zaprosić do współpracy światowe marki, których przez lata brakowało na rynku. Staliśmy się także atrakcyjni w oczach polskich designerów, którzy w Silesii widzą doskonały rynek dla swoich projektów. Działania, które więc planujemy prowadzić będą miały na celu przede wszystkim umacnianie oferty galerii, tak aby klienci znajdowali w niej ofertę, jakiej oczekują od rynkowego lidera - podsumowuje Pyszkowska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA