PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Neinver motywuje najemców

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 kwi 2016 11:56

Neinver motywuje najemców fot. Neinver

Neinver uruchamia specjalny program motywacyjny dla najemców centrów outlet Factory w całej Polsce. Pierwszy etap Factory Challenge rusza już w kwietniu. Najlepsi zdobędą nagrody – karty podarunkowe na zakupy.

REKLAMA

Factory Challenge jest skierowany do pracowników wszystkich salonów, znajdujących się w centrach outlet zarządzanych przez Neinver w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Wezmą w nich udział sprzedawcy i kierownicy sklepów.

- Program Factory Challenge został stworzony z myślą o codziennym zaangażowaniu osób, działających w bezpośredniej relacji z naszymi klientami. Chcemy docenić pracę sprzedawców oraz kierowników poszczególnych salonów i jednocześnie zachęcić ich do jeszcze większego zaangażowania – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director w Neinver. - W ciągu ostatnich trzech lat centra Factory zwiększyły liczbę klientów o ponad 40 proc. Zamierzamy utrzymać tę dobrą tendencję – dodaje.

Factory Challenge będzie wzmacniać ich codzienne zaangażowanie w trzech obszarach.W pierwszym nagrodzeni zostaną ci sprzedawcy, którzy dzięki dobrze dobranym technikom, potrafią zachęcić jak największą liczbę klientów znajdujących się w sklepie do zrobienia w nim zakupów. W tym celu porównana zostanie konwersja klientów, czyli liczba paragonów dzielona przez liczbę osób odwiedzających dany salon. Wszystko w okresie od 1 kwietnia do 31 maja 2016 r. w zestawieniu z wynikiem z roku poprzedniego. Założeniem drugiego etapu , zaplanowanego na wrzesień i październik 2016, jest uzyskanie jak najwyższego przyrostu sprzedaży przypadającego na metr kwadratowy, w porównaniu ze średnią roczną sprzedażą na metr kwadratowy osiągniętą w 2015 roku. Trzeci etap tegorocznego Factory Challenge rozpocznie się w grudniu, a dotyczyć będzie świątecznych witryn sklepowych. Klienci Factory wybierać będą witrynę, która ich zdaniem została najlepiej udekorowana na święta.

Dla najlepszych sprzedawców, kierowników sklepów i najemców przygotowane zostały karty podarunkowe na zakupy w wybranych salonach outletowych. Wszystkie szczegóły poszczególnych etapów Factory Challenge przekazywane będą w comiesięcznym newsletterze i na specjalnych plakatach.

W konkursowych zmaganiach porównywane będą nie tylko wyniki każdego ze sklepów, ale i rezultaty wypracowane przez poszczególne centra outlet: w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Warszawie - Factory Annopol i Ursus.

W 2015 roku sieć centrów Factory wypracowała wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach. Dynamika sprzedaży w centrach outlet, zarządzanych przez Neinver, wyniosła 11 proc. Odwiedzalność wzrosła o 15 proc. Pięć centrów w czterech największych polskich miastach odwiedziło 15,4 mln klientów. To o 2,4 mln więcej niż we wcześniejszym roku.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA