PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Neinver motywuje najemców

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 kwi 2016 11:56

Neinver motywuje najemców fot. Neinver

Neinver uruchamia specjalny program motywacyjny dla najemców centrów outlet Factory w całej Polsce. Pierwszy etap Factory Challenge rusza już w kwietniu. Najlepsi zdobędą nagrody – karty podarunkowe na zakupy.

REKLAMA

Factory Challenge jest skierowany do pracowników wszystkich salonów, znajdujących się w centrach outlet zarządzanych przez Neinver w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Wezmą w nich udział sprzedawcy i kierownicy sklepów.

- Program Factory Challenge został stworzony z myślą o codziennym zaangażowaniu osób, działających w bezpośredniej relacji z naszymi klientami. Chcemy docenić pracę sprzedawców oraz kierowników poszczególnych salonów i jednocześnie zachęcić ich do jeszcze większego zaangażowania – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director w Neinver. - W ciągu ostatnich trzech lat centra Factory zwiększyły liczbę klientów o ponad 40 proc. Zamierzamy utrzymać tę dobrą tendencję – dodaje.

Factory Challenge będzie wzmacniać ich codzienne zaangażowanie w trzech obszarach.W pierwszym nagrodzeni zostaną ci sprzedawcy, którzy dzięki dobrze dobranym technikom, potrafią zachęcić jak największą liczbę klientów znajdujących się w sklepie do zrobienia w nim zakupów. W tym celu porównana zostanie konwersja klientów, czyli liczba paragonów dzielona przez liczbę osób odwiedzających dany salon. Wszystko w okresie od 1 kwietnia do 31 maja 2016 r. w zestawieniu z wynikiem z roku poprzedniego. Założeniem drugiego etapu , zaplanowanego na wrzesień i październik 2016, jest uzyskanie jak najwyższego przyrostu sprzedaży przypadającego na metr kwadratowy, w porównaniu ze średnią roczną sprzedażą na metr kwadratowy osiągniętą w 2015 roku. Trzeci etap tegorocznego Factory Challenge rozpocznie się w grudniu, a dotyczyć będzie świątecznych witryn sklepowych. Klienci Factory wybierać będą witrynę, która ich zdaniem została najlepiej udekorowana na święta.

Dla najlepszych sprzedawców, kierowników sklepów i najemców przygotowane zostały karty podarunkowe na zakupy w wybranych salonach outletowych. Wszystkie szczegóły poszczególnych etapów Factory Challenge przekazywane będą w comiesięcznym newsletterze i na specjalnych plakatach.

W konkursowych zmaganiach porównywane będą nie tylko wyniki każdego ze sklepów, ale i rezultaty wypracowane przez poszczególne centra outlet: w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Warszawie - Factory Annopol i Ursus.

W 2015 roku sieć centrów Factory wypracowała wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach. Dynamika sprzedaży w centrach outlet, zarządzanych przez Neinver, wyniosła 11 proc. Odwiedzalność wzrosła o 15 proc. Pięć centrów w czterech największych polskich miastach odwiedziło 15,4 mln klientów. To o 2,4 mln więcej niż we wcześniejszym roku.  


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA