PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nespresso otworzyło drugi butik w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 gru 2014 11:49

Nespresso otworzyło drugi butik w Polsce

Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w warszawskiej galerii Arkadia, zainaugurowanym po siedmiu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju.

REKLAMA

Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso - szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, licznie przyciągnęło media, partnerów,  nawet gwiazdy. Wszyscy goście wspólnie z przedstawicielami firmy przecięli wstęgę, oficjalnie inaugurującą lokal. Specjalnie na tę okazję oryginalny deser na bazie kawy przygotowała też polska MasterChef - Beata Śniechowska. Gospodarzem wydarzenia był zespół nowego butiku, który na co dzień tworzy atmosferę miejsca i dba o klientów.

Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce.

- Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty - powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali Marco Zancolò oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso którzy do Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.

Podczas uroczystego otwarcia goście mieli okazję obejrzeć nowy butik „od podszewki". Największe zainteresowanie wzbudziła ściana kawy, znajdująca się przy kasach, w której ułożono 214 tysięcy kapsułek. Oprowadzająca gości po wnętrzu marketing manager marki - Joanna Turczyk, opowiedziała o koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn, kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club.

Goście mieli także okazję spróbować deseru polskiego MasterChefa - Beaty Śniechowskiej. Biszkoptowe gâteau z nutą pomarańczową na bazie kawy Ristretto posypane drobinkami jadalnego złota zdobyło ogromne uznanie. Oprócz wykwintnego tortu odwiedzający butik mieli okazję spróbować także nowych kaw z limitowanej edycji Variations inspirowanych najlepszymi deserami.

Wśród przybyłych znaleźli się też znani i lubiani - Kasia Klich i Żora Korolyov. Wprawdzie na uroczystości nie pojawił się osobiście George Clooney, wieloletni ambasador marki, ale z aprobatą mrugał z ekspozycji lokalu zaraz przy wejściu.

Butik Nespresso znajduje się na parterze (poziom 0) galerii w pasażu Canaletto i otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22.00, zaś w niedziele 10-21.00.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA