PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Netto będzie mieć wkrótce kilkanaście sklepów w Warszawie

  • www.portalspozywczy.pl
  • 23 gru 2013 09:07

Sieć Netto otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. W ciągu roku chce ich mieć w stolicy i okolicach przynajmniej kilkanaście. Dyskonter chce szybko zwiększać liczbę placówek także w innych dużych miastach.

REKLAMA

Duże miasta stały się jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju sieci dyskontów Netto w Polsce. Jak podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska, operator bardzo długo czekał na uruchomienie pierwszego sklepu w Warszawie.

- Dotychczas byliśmy postrzegani jako sieć regionalna. Wejście na stołeczny rynek oznacza, że stajemy się siecią ogólnopolską - mówi Sławomir Nitek.

- Ta inwestycja potwierdza nasze wcześniejsze deklaracje dotyczące planów ekspansji na cały kraj. Przyjęta przez nas strategia zakłada rozszerzanie działalności na kolejne regiony - dodaje.

20 grudnia ruszył przy ul. Wisełki 6 pierwszy sklep sieci Netto w Warszawie. Jak zapowiada przedstawiciel duńskiego dystrybutora, to nie ostatnia placówka w stolicy. - Na początku 2014 r. uruchomimy na stołecznym rynku kolejny sklep. Realizacja obiektu jest obecnie na ukończeniu. Jednocześnie prowadzimy obecnie w Warszawie prace nad kilkunastoma projektami. Mam nadzieję, że za rok na stołecznym rynku będzie działał nie jeden sklep, ale kilkanaście placówek - tłumaczy Sławomir Nitek.

Przedstawiciel sieci podkreślił znaczenie dla strategii Netto ekspansji w największych miastach kraju. - Gdy patrzymy na zakres otwarć naszych sklepów w 2013 r. to wiele sklepów powstało właśnie w największych miastach w kraju m.in. w Trójmieście, aglomeracji śląskiej w tym w Katowicach, Gliwicach, czy Sosnowcu. Kilka dni temu ruszył kolejny sklep w Poznaniu, a we Wrocławiu, gdzie działają już dwie placówki, są w przygotowaniu kolejne projekty. To nasza strategia na najbliższe lata - wyjaśnia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Nitek.

Dyrektor operacyjny Netto Polska wyjaśnił także, dlaczego dystrybutor chce przyspieszyć rozwój w największych krajowych aglomeracjach miejskich. Duże miasta, to nie tylko większa liczba klientów z bardziej zasobnym portfelem, ale także większe możliwości ekspansji niż w małych i średnich miastach.

- Obecnie wszędzie jest konkurencja, ale w dużych miastach walka z konkurentami jest łatwiejsza. Jednocześnie tort zakupowy w dużych aglomeracjach, który jest do podziału, jest dużo większy niż w małych miasteczkach, gdzie działa już po kilka Biedronek, czy sklepów Lidl, czy Netto - mówi Nitek.

W ciągu kilku lat Netto chce mieć 1000 placówek.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA