PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Netto Polska rozważa wejście na rynek e-commerce

  • www.portalspozywczy.pl
  • 09 sty 2014 15:52

Netto Polska, sieć dyskontów, rozważa wprowadzenie e-commerce, jednak na razie tylko przygląda się temu rynkowi i nie ma konkretnych planów w tej sprawie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

- Owszem, to prawda, rozważamy wprowadzenie e-commerce, tak jak rozważamy bardzo wiele różnych innych rozwiązań. Przyglądamy się rynkowi e-commerce, bo to rynek o wartości - o ile dobrze pamiętam - niemal 24 miliardów złotych w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Uruchomiliśmy te usługi w Danii. Sieć hipermarketów Bilka wprowadziła platformę e-commerce. Przyglądamy się, jak funkcjonuje. Oczywiście, moglibyśmy to rozwiązanie wykorzystać także w Polsce, ale nie mamy żadnych konkretnych planów z tym związanych, mimo że możliwości istnieją - dodaje.

W październiku madia informowały, że duński Dansk Supermarked, operator sieci dyskontów Netto, zaangażował się na drobną skalę w e-commerce poprzez stworzenie NETtorvet (sprzedaż online m.in. elektroniki, zabawek, sprzętu sportowego), co pozwala na zamówienie produktów z fizyczną płatnością i odbiorem w magazynie danego sklepu. DS nie ma jeszcze konkretnego planu na ustanowienie sprzedaży swoich produktów on-line.

Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości detalistą spożywczym na rynku duńskim należącym do jednej z najszybciej rozwijających się firm w tej branży. Podstawą strategii DS jest ekspansja geograficzna oraz poszerzanie gamy produktów (w tym marek własnych) w hipermarketach i sklepach dyskontowych. Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Należąca do Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, Fotex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA