PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Netto zwolni z ekspansją

  • Autor: Dansk Handelsblad/planetretai
  • 26 cze 2014 08:17

Zmiana planów w sieci Netto. Firma należąca do Dansk Supermarked otworzy w tym roku mniej sklepów niż wcześniej zapowiadano.

REKLAMA

Jak oświadczył Claus Juel-Jensen przyczyną spowolnienia ekspansji jest rosnąca konkurencja na wszystkich rynkach, na których działa sieć. Nie bez znaczenia jest też malejącą dostępność dobrych lokalizacji pod nowe markety.

Obecnie sieć Netto planuje otworzyć poza Danią między 30 a 40 sklepów w 2014 r. Tymczasem w zeszłym roku tylko w Polsce dyskont uruchomił aż 38 nowych sklepów. Plany odnośnie Polski zakładały ok. 50 nowych placówek w 2014 r.

Od początku roku sieć Netto powiększyła się w naszym kraju o osiem sklepów.

Dansk Supermarked zapewnia, że wolniejszy niż wcześniej prognozowano rozwój sieci nie zmienia jej strategii długoterminowej, która zakłada podwojenie liczby sklepów Netto w Polsce, Niemczech i Szwecji, z ok. 800 do 1600.

Polska zajmuje w planach Netto szczególne miejsce, ponieważ to właśnie tutaj sieć inwestuje w ostatnich latach najmocniej. Inwestycje są niezbędne, aby mieć szanse w starciu konkurencyjnym z sieciami Lidl i Biedronka, które rozwijają się bardzo agresywnie.

Warto zauważyć, że Lidl stwarza również zagrożenie dla pozycji Netto w Szwecji, gdzie po kilku latach spowolnienia rozwoju, niemiecka sieć przyspieszyła ekspansję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA