PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Newbridge odświeża format na wzór brytyjskich centrów handlowych

Newbridge odświeża format na wzór brytyjskich centrów handlowych
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 09:20

Newbridge Poland stawia na rozwój centrów convenience znajdujących się w portfolio spółki. Ale zmiany, jakie inwestor wprowadza w obiektach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, mają na celu nie tylko umocnienie ich marek, ale przede wszystkim unowocześnienie samego formatu. Wzorem mają być podobne centra w Wielkiej Brytanii.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 09:20

Newbridge Poland ma ambitne plany związane z rozwojem swoich obiektów oraz samego formatu „convenience” w Polsce. Inwestor już dziś prowadzi zaawansowane prace mające na celu modernizację centrów Czyżyny w Krakowie, Bielawy w Toruniu i Guliwer w Łodzi. Cel?

- Unowocześniamy nasze obiekty i umacniamy ich marki na lokalnych rynkach. Jednocześnie odświeżamy też cały format „convenience”, pokazując rynkowi retail, w jakim kierunku może dziś rozwijać się ten segment centrów handlowych - mówi Rory Mepham, dyrektor zarządzający Newbridge Poland.

- Wzorem są dla nas podobne inwestycje w Wielkiej Brytanii. Na Wyspach obiekty tego formatu są nie tylko popularnym miejscem robienia szybkich, codziennych i weekendowych zakupów, ale także miejscem, które integruje najbliższe sąsiedztwo i lokalną społeczność - dodaje.

Oferta coraz bardziej zróżnicowana

Pomóc ma w tym nowe brand story, jakie wokół swoich obiektów buduje inwestor, a także dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w centrach handlowych Czyżyny, Bielawy i Guliwer. Dziś skupiają się one głównie na 3 obszarach - oferta, przestrzeń i komunikacja.

W zmianach ofertowych Newbridge dąży przede wszystkim do dywersyfikacji i wprowadzenia do tenant-mix nowych marek, dotąd nie kojarzących się w Polsce z typową ofertą „convenience”.

- Nasze działania zakładają rozwój oferty m.in. w segmencie modowym, wyposażenia wnętrz, gastronomii i rozrywki. Zapraszamy dziś do współpracy zarówno popularne polskie i zagraniczne sieci odzieżowe, w tym sieci dyskontowe, jak również lokalnych biznesmenów, mających pomysły na własne formaty - mówi Mepham.

- Podobne działania prowadzimy także w segmencie „home” i restauracyjno-kawiarnianym. W tym ostatnim sięgamy zarówno po popularne na lokalnych rynkach brandy np. street food i kawiarni, jak również po duże, globalne sieci impulse, refuel&relax czy fast-casual - kontynuuje.

- Umacniamy też ofertę usługową. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowej oferty na wyciągnięcie ręki, dostępnej pod jednym dachem. Tak, aby mieszkańcy okolicznych osiedli mogli w centrum załatwić wszystkie niezbędne sprawy od pralni, poprzez pocztę, a na banku i myjni samochodowej kończąc - dodaje.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.30.186
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.