PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nie tylko online, czyli jak kupują Millenialsi

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 kwi 2016 07:58

Nie tylko online, czyli jak kupują Millenialsi Beacon, mat. prasowe

Aplikacje mobilne kontaktujące się z beaconami to sposób na dotarcie do Millenialsów, którzy łączą proces zakupowy online z offline. Potwierdzają to dane z niedawnej Nocy Zakupów, która odbyła się w jednym z polskich centrów handlowych.

REKLAMA

Jak podaje raport „E-commerce w Polsce 2015” autorstwa Gemius, osoby w wieku 25–34 lata stanowią 1/3 klientów robiących zakupy przez internet. To jednocześnie grupa, która wciąż chętnie odwiedza sklepy stacjonarne i galerie handlowe. Nie rozdzielają oni zakupów na online i offline, a funkcjonują w nich równocześnie – kupują przez internet, odbierają w sklepie, wykorzystują zniżki z maila w sklepie stacjonarnym lub papierowe kupony rabatowe w e-sklepie – i wymagają zrozumienia dla takiego podejście od firm, których produkty wybierają.

Łączenie wielu kanałów sprzedaży i komunikacja poprzez ulubiony rekwizyt Millenialsów – smartfon – sprawia, że narzędziem zdobywających przychylność tej grupy są beacony. Potwierdziły to dane firmy Syngeos, która dostarcza technologię beaconów galerii Gemini Park w Bielsku-Białej. Podczas Nocy Zakupów, 15 kwietnia br., najemcy galerii przygotowali 70 ofert, wysyłanych za pomocą beaconów na telefony komórkowe klientów, znajdujących się w pobliżu i posiadających aplikację MyPromo. Ponad 60 proc. konsumentów, którzy skorzystali z promocji poprzez aplikację stanowili Millenialsi, czyli osoby w wieku 20-40 lat.

Millenialsi są bardziej otwarci na spontaniczne decyzje zakupowe, chętniej wykorzystują promocje odbierane na miejscu zakupów niż poprzedzające ich pokolenie X, które z kolei przychodzi do sklepu wiedząc wcześniej, co chce w nim kupić. Więcej też wydają na swoje zachcianki, np. na ubrania, niż "iksy", które mają już własne rodziny na utrzymaniu i do zakupów pochodzą bardziej racjonalnie.

- Badania pokazują, że pokolenie Y potrzebuje ciągłych bodźców, również zakupowych. Z drugiej strony nie toleruje spamu. Wysyłane za pomocą beaconów powiadomienia push, informujące o specjalnej promocji na produkt w lubianym sklepie, obok którego młody człowiek właśnie przychodzi, łączą obie te potrzeby – tłumaczy Michał Świerz, CEO firmy Syngeos.

W Polsce pokolenie Millenialsów liczy 11 mln osób. Stanowią oni istotną grupę konsumentów – wydają i kupują więcej niż młodsze i starsze pokolenia, a w ciągu kilku lat dorobią się największego budżetu na zakupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • iza 2016-05-01 23:14:05
    jak kupuję i online i w realu. czasem lepiej tak, czasem tak. ale teraz w sieci fajnie i wygodnie kupuje mi się na platformie arena. pl. i bezpiecznie też, bo sprawdzają sprzedawców, więc się nie martwię o swoje pieniądze.
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.