PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Niedzielna rozrywka zamiast zakupów? to się sprawdza w Blue City

Niedzielna rozrywka zamiast zakupów? to się sprawdza w Blue City
fot. Blue City
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 sie 2019 11:47

Nie chcąc tracić niedzielnych klientów, niektóre centra handlowe zainwestowały w rozwój oferty rozrywkowej i gastronomicznej. Jakie są tego efekty?

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 sie 2019 11:47

Ograniczenia w niedzielnym handlu obowiązują od 1 marca ubiegłego roku. Najpierw dotyczyły pierwszej i ostatniej niedzieli w miesiącu. W tym roku sklepy mogą pracować jedynie w ostatnią niedzielę. Do tych zmian klienci przystosowywali się stopniowo, poprzez zmianę swoich przyzwyczajeń robienia zakupów. Ale dla centrów handlowych wyzwaniem stało się przyciągnięcie jeszcze większej liczby odwiedzających i to nie tylko w dni powszednie, ale również w niedziele bez handlu.

Nowa wartość centrum handlowego

Blue City postawiło na dywersyfikację oferty, czyli rozszerzenie jej o dodatkowe funkcje rozrywkowe. Zarządzający rok temu zdecydowali się na wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować się do nowych wyzwań rynkowych i zminimalizować wpływ ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele zarówno na działalność centrum, jak i wyniki finansowe najemców. W Blue City pojawiło się pierwsze w stolicy nowoczesne kino sieci Helios, pierwszy w Polsce Park Rozrywki TEPfactor, pierwszy na świecie nowy format IKEA, największy klub fitness FIT/One oraz nowe restauracje.

- Zbudowaliśmy nową wartość centrum handlowego, które jest postrzegane obecnie jako miejsce ciekawe i z atrakcyjną ofertą „all inclusive”. Ludzie przychodzą do Blue City na kompleksowe zakupy, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, zjeść lunch, obejrzeć film, skorzystać z wielu atrakcji rozrywkowych – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

– Mamy pojedyncze sygnały od niektórych małych sklepów, że ograniczenie handlu w niedzielę najbardziej dotknęło właśnie ten segment. Duże sieci radzą sobie z tą sytuacją znacznie lepiej. W przypadku małych podmiotów bardzo brakuje obrotów osiąganych do tej pory w niedziele, bo są to sklepy, do których przychodziło się zawsze niejako przy okazji zakupów w sieciówkach znanych marek – dodaje Reshef.

Niedziele zakupowe i rozrywkowe

Obecnie przestrzeń wypełniona kawiarniami, restauracjami oraz miejscami rozrywki zajmuje 25 proc. powierzchni centrum Blue City.

- Zwiększyliśmy działania promocyjne i zmieniliśmy język komunikacji. Zamiast mówić „niedziele niehandlowe", określamy je jako „niedziele rozrywkowe", tym samym starając się utrwalać w świadomości naszych klientów, że mimo zamkniętych sklepów można u nas dobrze spędzić czas – dodaje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.  

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.165.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.