PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Niehandlowe niedziele im nie zaszkodziły. Outlety notują wzrosty

Niehandlowe niedziele im nie zaszkodziły. Outlety notują wzrosty
Designer Outlet Sosnowiec, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 lip 2019 12:19

Średnio o 9 proc. wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w centrach Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. Wszystkie trzy centra zarządzane przez PRÔM Peakside ROS Outlet Management odnotowały wzrosty sprzedaży pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 lip 2019 12:19

- Podsumowaliśmy I półrocze 2019 r., w którym zmierzyliśmy się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. Wszystkie trzy centra zarządzane przez PRÔM Peakside ROS Outlet Management zakończyły pierwszą połowę bieżącego roku ze wzrostami sprzedaży – średnio +9 procent w stosunku do tego samego okresu w roku 2018. Podejmujemy wiele wysiłków, aby ograniczyć negatywny wpływ ustawy zarówno na naszych klientów, jak i na najemców. Nasze działania przynoszą oczekiwane efekty - klienci przystosowują się do nowych realiów zmieniając przyzwyczajenia zakupowe, a najemcy chętnie współpracują, aby jeszcze bardziej podnieść jakość ich obsługi – mówi Ireneusz Homa, Dyrektor Centrum Designer Outlet Gdańsk.

Polacy chcą korzystać z oferty marek premium

Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych outletów jest stale powiększająca się oferta marek premium w Designer Outlet. Dzięki temu moda „z wyższej półki” staje się dostępna dla szerokiego grona klientów. Centra odpowiadają na potrzeby rynku i otwierają kolejne salony, w których można zrobić zakupy taniej niż w centrach regularnych.

- Znane międzynarodowe marki premium, takie jak Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi oraz wiele innych wybierają nasze centra na lokalizację swoich salonów. Warto podkreślić, że część z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce. Klienci doceniają dostępność tych marek i ich bogatą ofertę, co przekłada się na wzrost sprzedaży w centrach – dodaje Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa.

Doświadczenie w zarządzaniu

Bardzo ważne jest aktywne zarządzanie centrami handlowymi. Indywidualne podejście i analiza wszystkich wskaźników pozwala na podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych pozytywnie wpływających zarówno na wyniki finansowe Designer Outlet, jak i wszystkich najemców. Doskonałym przykładem jest salon Guess w Designer Outlet Gdańsk, którego obrót po powiększeniu powierzchni wzrósł w czerwcu o 170 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Na uzyskanie optymalnych wyników finansowych wpływa również stałe poszerzanie oferty o lubiane przez klientów marki, jak Recman w Sosnowcu, GEOX w Piasecznie czy Tchibo w Gdańsku. PRÔM podejmuje też inne aktywności mające na celu poprawienie komfortu zakupów, np. zmiany aranżacji czy wystroju centrów, które są odpowiedzią na oczekiwania i opinie klientów, a także przeprowadza wnikliwą analizę jakości obsługi klienta.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.24.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.