PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nielojalność polskich klientów uderza w sieci handlowe

  • dlahandlu.pl
  • 24 cze 2014 08:44

Toczące się wojny cenowe pomiędzy poszczególnymi modelami handlowymi i wewnątrz nich mają swoją granicę - wyznacza ją rachunek ekonomiczny. Sieci poszukują zatem innych form pozyskania i zatrzymania klientów, bo lojalność konsumencka, poddana presji silnych komunikatów cenowych, znacznie osłabła.

REKLAMA

Sieci stosują różne metody, aby zdobyć lojalność klientów. Każda ma swój pomysł: Netto chętnie organizuje badania profilaktyczne dla klientów; Lidl organizuje tygodnie tematyczne - sieć deklaruje, że produkty, które będą najchętniej kupowane trafią na stałe do sprzedaży; Biedronka organizuje akcję "Testerzy" - obecnie grupa 1000 testerów tym razem wybiera najlepszy wariant smakowy chrupek, który trafi do oferty.

Każdy z przytoczonych przykładów animacji sprzedaży, bo sprzedaż dla firm handlowych jest najważniejsza, ma inny kontekst i wielowymiarowy cel.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA