PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nieruchomości handlowe jak świeże pieczywo

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 gru 2014 11:30

Pomimo rosnącego nasycenia powierzchnią handlową w Polsce deweloperzy nowych inwestycji mogą wciąż liczyć na sukces - Z nieruchomościami handlowymi jest tak, jak z pieczywem - wciąż trzeba dostarczać świeży towar - tłumaczy w rozmowie z Propertynews.pl Jarosław Tutaj, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych, Savills.

REKLAMA

Nowe projekty handlowe są wciąż potrzebne. - Dzieje się tak wbrew statystykom, które pokazują wysoki współczynnik nasycenia powierzchni handlowej na jednego mieszkańca w takich miastach, jak Wrocław - tłumaczy Jarosław Tutaj.

Potwierdzeniem dobrej kondycji rynków jest zainteresowanie funduszy inwestycyjnych. - Fundusze są zainteresowane prawidłowo przygotowanymi obiektami handlowymi w dużych miastach w Polsce. Nie chodzi tu tylko o Warszawę, ale także i Wrocław - dodaje dyrektor w Savills. Jak zaznacza, największe znaczenie ma tu odpowiednio skonstruowany produkt.

Jako dodatkową zaletę polskiego rynku Jarosław Tutaj wskazuje na możliwość pojawienia się zupełnie nowych marek. - Savills w Anglii, Francji i Niemczech robił badania wśród największych sieci handlowych co do ich planów ekspansji. Jednoznacznie wskazywano na dwa kraje: Polskę i Hiszpanię - tłumaczy.

W tym kontekście na pierwszej pozycji wymieniana jest Warszawa. Jak dodaje dyrektor w Savills, Wrocław znajduje się najczęściej na drugim miejscu.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA