PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nietypowy mariaż na rynku retail

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 mar 2017 10:45

Nietypowy mariaż na rynku retail Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group i Konrad Jezierski, European Regional Manager Trespass

Już wkrótce klienci Blue City będą mogli zrobić zakupy w nowym sklepie Trespass. Będzie to jedenasty salon szkockiej marki w Polsce, ale z pewnością nie ostatni - firma planuje dalszy rozwój sieci w naszym kraju. Pomóc w tym ma spółka ARS Shops, która jednocześnie została partnerem marki w Polsce.

REKLAMA

Trespass to firma specjalizująca się w segmencie outdoor, a jej doświadczenie w produkcji sięga ponad 80 lat. Nowe otwarcie w Blue City wpisuje się w globalną strategię rozwoju firmy. - Jako, że marka Trespass pochodzi ze Szkocji, w Wielkiej Brytanii zdobyła już silną pozycję na rynku, jak również w świadomości klientów. Posiadając ponad 230 sklepów na Wyspach Brytyjskich, naturalnym kierunkiem dalszego rozwoju była ekspansja na rynki EU - mówi Konrad Jezierski, European Regional Manager, Trespass.

Firma prowadzi działania związane z ekspansją zagraniczną, przede wszystkim w Europie. W Polsce jako operator sklepów własnych jest obecna od 2014 roku, kiedy to otworzyła sklepy własne w centrach outletowych w Gdańsku, Piasecznie i Warszawie.

- Mimo, iż weszliśmy na rynek stosunkowo późno, gdy w jakimś sensie był on już podzielony, okazało się, że nasze produkty bardzo dobrze spełniają oczekiwania tutejszego klienta. Rozmiar rynku oraz potrzeby polskiego konsumenta sprawiły, że rozpoczęliśmy poszukiwania partnera, który umożliwiłby nam szybszą ekspansję - mówi Konrad Jezierski.

I tak wybrana została firma ARS Retail Group, która do tej pory znana była z prac projektowych i usług shop-fittingowych. Dla tego typu biznesu to nietypowy scenariusz rozwoju.

- Od ponad dwóch lat świadczyliśmy dla Trespass usługi shop-fittingowe w Polsce i na rynkach EU. Zaprojektowaliśmy również najnowszy koncept marki. Początkowo nic nie wskazywało na to, że współpraca ta będzie miała inny zakres. Gdy jednak dowiedzieliśmy się, że Trespass szuka w Polsce partnera, przystąpiliśmy do rozmów. Obserwujemy rynek od wielu lat, dosyć szybko zatem jesteśmy w stanie dostrzec koncept z potencjałem - mówi Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group.

Jak dodaje pomocne okazały się dotychczasowe doświadczenia. - Trzynaście lat temu, obserwując potrzeby rynku, zdecydowałem się na otwarcie ARS - spółki, której zadaniem było wspieranie operatorów detalicznych przede wszystkim w zakresie designu i shop-fittingu. Dziś ARS to już cała grupa firm oferujących kompleksowe usługi dla detalistów. Wiele lat pracy dla różnych klientów umożliwiło nam obserwowanie zmieniającego się rynku, przyglądaliśmy się różnym podejściom do biznesu i działaniom operatorów retailowych. Decyzja o wejściu w samodzielne prowadzenie sklepów świetnie wpisuje się w naszą dotychczasową strategię - podkreślae Łukasz Derlacki. 

Trespass po zakończeniu projektu w Blue City nie zamierza zwalniać tempa. - Do końca 2017 roku planujemy jeszcze co najmniej kilka otwarć, dlatego cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji w stabilnych komercyjnie projektach - mówi Konrad Jezierski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA