PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Niewykorzystany potencjał rynku e-commerce

  • dlahandlu.pl
  • 05 paź 2015 14:03

Niewykorzystany potencjał rynku e-commerce  Rafał Brzoska, prezes Integer.pl

Wartość europejskiego rynku e-commerce przekroczyła w 2014 roku granicę 426,8 mld euro. Jak pokazują tegoroczne dane Komisji Europejskiej wciąż istnieje wiele obszarów, które nie są wystarczająco rozwinięte – w tym m.in. europejski rynek usług cross border.

REKLAMA

Jak wynika z raportu, aż 61 proc. konsumentów czuje się pewniej robiąc zakupy online na terenie własnego kraju niż w jakimkolwiek innym kraju Unii Europejskiej. Zmiany widoczne są również w odniesieniu do wydatków przeznaczanych na zakupy dokonywane w sieci. W Polsce aż jedna czwarta internautów deklaruje, że w kolejnym roku przeznaczy na zakupy w sieci więcej niż do tej pory.

- Globalny rynek e-commerce rośnie w dwucyfrowym tempie i nie jest to żadnym zaskoczeniem. Równolegle zmianom ulegają także postawy i wymagania konsumentów oraz graczy reprezentujących sektor handlu internetowego. Dane Komisji Europejskiej, zgodnie z którymi aż 61 proc. konsumentów obawia się dokonywania zakupów online na terenie obcego kraju, wskazują, jak istotną rolę odgrywają przyzwyczajenia. Zrozumienie tych potrzeb, uświadomienie e-konsumentom korzyści płynących z handlu transgranicznego, a przede wszystkim zapewnienie efektywnych usług logistycznych w tym zakresie z pewnością pozwoli najlepszym rosnąć dużo szybciej niż wskazuje na to dynamika rozwoju e-commerce - komentuje Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA