PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nikt się nie spodziewał zakazu handlu w niedziele, pięknej pogody od kwietnia oraz kupowania przez internet

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 19 wrz 2018 13:20

Nikt się nie spodziewał zakazu handlu w niedziele, pięknej pogody od kwietnia oraz kupowania przez internet Yoram Reshef, dyrektor generalny, Blue City i Szymon Łukasik, dyrektor działu reprezentacji najemców handlowych, Cresa Polska

Jak poradzić sobie z niedzielami wolnymi od handlu? Z jakimi najemcami nawiązać współpracę w erze walki o klienta? O tym rozmawiano podczas sesji tematycznej „Nowy konsument, nowe potrzeby. Jak centra handlowe zmieniają się, by przyciągnąć pokolenie „domatorów”?” w trakcie tegorocznej edycji Property Forum 2018.

REKLAMA

Klient się zmienia

- Wszystko kręci się wokół klienta, a ten się zmienia. Dzisiejszy rynek musi bacznie monitorować jego upodobania i potrzeby – tymi słowami rozpoczął debatę Szymon Łukasik, dyrektor działu reprezentacji najemców handlowych, Cresa Polska.

Jak zatem poznać oczekiwania klientów? - Przeprowadzamy ankiety w centrach handlowych i miastach, w których się znajdują. Zdefiniowaliśmy osiem typów klientów - mówi Monika Pyszkowska, dyrektor, Center Management International, Czech Republic, Lithuania, Poland, Slovakia, ECE Projektmanagement.

Dodaje, że centra handlowe to takie "third place". - To trzecie miejsce po domu i pracy, w którym spędzamy czas. Analizujemy też strukturę mieszkańców w danym mieście - chcemy dotrzeć do nich najlepiej jak się da i skusić ich ofertą - zdradza.

Skąd czerpie wiedzę o konsumentach Metro Properties? - Kiedyś był rynek najemców, teraz jest to rynek klienta. My również się im przyglądamy. Internet jest nieocenionym źródłem wiedzy na temat tego, jak nas widzą - mówi Jakub Jarczewski, dyrektor, dział PR i rozwoju biznesu, Metro Properties.

Małe jest piękne - pod warunkiem, że nie oferuje jedynie sklepów...

Według Marcina Maternego, dyrektora działu centrów handlowych, Echo Investment, rynek bardzo się zmienił. - Z jednej strony mamy duże centra, które stają się jeszcze większe. Z drugiej - obiekty typu convenience. To co jest pomiędzy - nie przetrwa. Te obiekty muszą się transformować w jedną lub drugą stronę - tłumaczy.

Zdaniem Marcina Maternego coraz ważniejsza jest również architektura. Kiedyś to były proste boksy, dziś tworzymy obiekty, które są ulicami, placami. - Architektura nie może być udawana, ale prawdziwa. Będziemy zmierzać zgodnie z tym trendem - mówi.

Dodaje również, że centra handlowe muszą być platformą łączącą biura, mieszkania czy nawet hotele.

Andy Stalman, dyrektor zarządzający, Totem zdradził, ze jego firma pracuje dziś nad wieloma projektami - zarówno centrami handlowymi w wielkich miastach, jak i galeriami w mniejszych miasteczkach. - Te drugie muszą pełnić rolę centrów społecznych, bardzo lokalnych i kameralnych, które umożliwiają liczne spotkania. Małe jest piękne, pod warunkiem, że nie oferuje jedynie sklepów – twierdzi Andy Stalman.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.