PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nośniki reklamowe idą w cyfryzację

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 paź 2016 13:50

Nośniki reklamowe idą w cyfryzację Posnania

W poznańskiej Galerii Posnania zostały oddane do użytku innowacyjne systemy Digital Signage. Nowoczesne nośniki informacyjno-reklamowe mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu.

REKLAMA

Rynek Digital Signage dynamicznie rozwija się w Polsce już od kilku lat i jest to kolejna tak duża inwestycja tego typu w Polsce. Firma IMS będzie odpowiedzialna za zarządzanie zainstalowanymi nośnikami oraz sprzedaż powierzchni reklamowych.

W Centrum Handlowym Posnania zostały zamontowane ściany interaktywne, emitujące aplikacje kinectowe. Siedem ekranów tego typu zostało umieszczonych przy wejściach do galerii. Ponadto Posnania została wyposażona w nowoczesne ekrany LED-owe. W Atrium zainstalowano ekran transparentny w kształcie elipsy. Z kolei w innej części galerii umieszczono dwa ekrany LED: horyzontalny ekran LED o  szerokości 48m oraz drugi pionowy dwustronny o wysokości 9m. Oba ekrany emitują zsynchronizowane ze sobą treści w postaci filmów wideo – również w technologii 3D – oraz aplikacji interaktywnych. Dodatkowo monitory zostały zainstalowane w ciagach komunikacyjnych oraz strefach gastronomicznych.

System Digital Signage jest już od lat popularny w krajach takich jak Francja czy Wielka Brytania. Dzięki zastosowaniu Digital Signage zwiększa się komfort klientów galerii (nie tylko przez zwiększenie atrakcyjności wizualnej, lecz także dzięki udogodnieniom takim jak porty ładujące telefony komórkowe, dostęp do Wi-Fi, aplikacji łączących się z portalami społecznościami). Zyskują klienci galerii i marketerzy, ponieważ mają oni okazję przedstawić odbiorcy przekaz handlowy bezpośrednio w miejscu oraz w momencie zakupu.

- Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc im naprzeciw, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne – mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS.

Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest coraz większy. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. – Dla IMS jest to kolejny duży projekt związany z tak niestandardową i nowoczesną instalacją. Jest to następny krok po projektach w krakowskiej Galerii Kazimierz i warszawskim centrum Blue City – dodaje. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA