PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa marka na wyłączność Biedronki

  • Autor: wp.pl
  • 05 sty 2017 10:32

Nowa marka na wyłączność Biedronki Biedronka

Marka ubrań - Tom&Rose - dostępna będzie tylko w Biedronce. Pod nowym logo sieć chce sprzedawać produkty dla kobiet i mężczyzn - informuje wp.pl.

REKLAMA

Marka ubrań ma być uniwersalna. Biedronka twierdzi, że choć będzie bazować na najnowszych trendach, to jednocześnie ma to być odzież o "ponadczasowym charakterze". Pierwsze produkty z czarno-białym logo pojawią się w dyskoncie 12 styczna - informuje wp.pl.

Sieć chce sprzedawać pod marką Tom&Rose bluzki, sukienki, swetry, kurtki, a także buty czy dodatki. 

Przypomnijmy: W ofercie Biedronki pojawiały się ubrania zaprojektowane przez młodych polskich projektantów, a także produkty sygnowane przez Macieja Zienia oraz Bohoboco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA