PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa marka od LPP już wiosną 2016 roku

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lis 2014 08:47

Nowa marka od LPP już wiosną 2016 roku

Grupa LPP, właściciel takich sieci jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, zamierza wprowadzić na rynek szóstą markę. Będzie on skierowana do bardziej wymagającego klienta, a pierwszy sklep pojawi się wiosną 2016 roku.

REKLAMA

- Przygotowywany brand będzie czymś nowym i oryginalnym, adresowanym do nieco innego niż dotychczas grona klientów. Produkty będą charakteryzowały się wyższą jakością, a co za tym idzie wyższymi cenami. W przygotowaniu znajduje się oferta zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn - zapowiada Dariusz Pachla, wiceprezes spółki LPP.

W pierwszym roku działalności LPP chce otwierać sklepy nowej marki wyłącznie w Polsce. Powstanie ich ok. 20, a ich powierzchnia wynosić będzie ok. 300-500 mkw. - Ze względu na charakter odbiorców nasz nowy brand będzie mniej powszechny niż Reserved, Cropp czy House. Docelowo otworzymy więc mniej sklepów. Skupiamy się na topowych adresach w największych miastach Polski - dodaje Pachla.

Sieć będzie budowana także poza granicami Polski, w krajach gdzie LPP jest już obecne. - Nasza nowa marka powinna pojawić się tam w 2017 roku - informuje Pachla.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA