PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa marka odzieżowa w Gemini Park Bielsko-Biała

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 lip 2014 16:35

Nowa marka odzieżowa w Gemini Park Bielsko-Biała

Do grona najemców Gemini Park Bielsko-Biała dołączył butik z odzieżą damską By Polka. Marka oferuje także szereg usług związanych ze stylizacją oraz doradztwem modowym.

REKLAMA

Tenant mix Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała poszerzył się o markę debiutującą w mieście. Kilka tygodni temu otwarty został butik By Polka, oferujący kilkanaście linii odzieżowych przeznaczonych dla kobiet i dziewczynek oraz szeroki asortyment obuwia, dodatków i biżuterii. Oprócz kolekcji z Polski, Włoch i Francji, w salonie o powierzchni blisko 35 mkw. klienci znajdą linię ubrań zaprojektowaną osobiście przez właścicielkę butiku - Paulinę „Polkę" Oździńską.

- Decyzja o otwarciu salonu w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała była podyktowana przede wszystkim bardzo dobrą lokalizacją obiektu - w pobliżu kilku głównych tras, zapewniających dogodny dojazd zarówno dla mieszkańców Bielska-Białej, jak i innych okolicznych miejscowości - mówi Paulina „Polka" Oździńska, właścicielka butiku By Polka.

Wraz z pojawieniem się w centrum butiku By Polka, klienci będą mieli dostęp także do usług związanych ze stylizacją oraz doradztwem modowym. Właściciele marki planują również organizację eventów, tj. pokazy mody z udziałem klientek, czy tzw. „przeglądy szafy" połączone z metamorfozą wizerunku. Tego typu usługi mają wzbogacić segment modowy, który tworzą znane marki, m.in. Reserved, Mohito, Cropp, House, Monnari, H&M, Bershka, Stradivarius, C&A czy New Yorker.

W Gemini Park Bielsko-Biała w kwietniu b.r. zakończyła się rozbudowa, której jednym z celów było stworzenie kompleksowej oferty handlowo - rozrywkowej dla całej rodziny. Obecnie na powierzchni ponad 40 tys. mkw. GLA znajduje się 120 sklepów. Oprócz sprofilowanej oferty handlowej klienci mają do dyspozycji m.in. pokoje przyjazne rodzicom z małymi dziećmi, specjalne toalety dla najmłodszych oraz wiele miejsc rozrywki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA