PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa nazwa nowa oferta. Ingka Centres z kartą stałego klienta

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 23 paź 2018 15:16

Nowa nazwa nowa oferta. Ingka Centres z kartą stałego klienta Fot. mat. pras.

Ikea Centres zmieniła nazwę na Inga Centers. Firma wprowadziiła też nową oferte dla klientów. To karta stałego klienta.

REKLAMA

Stały dostęp do najnowszych wydarzeń z życia centrum handlowego, spersonalizowane promocje i rabaty oraz wygoda zakupów – to wszystko oferuje wdrożona właśnie przez Port Łódź, Aleję Bielany oraz gdańską Matarnię wirtualna Karta Stałego Klienta dostępna w aplikacji goodie.

Karta Stałego Klienta została pomyślana jako nowoczesne narzędzie komunikacji oparte na najnowszej technologii. W systemie wprowadzonym przez galerie handlowe Ingka Centres (dawniej IKEA Centres), Klienci mają do dyspozycji kartę w formie wirtualnej, z której mogą korzystać za pomocą ogólnodostępnej i bezpłatnej aplikacji. Nie ma zatem potrzeby noszenia ze sobą w portfelu wielu plastikowych kart lojalnościowych. Wystarczy ściągnąć aplikację goodie i założyć swoje konto. Zainstalowanie aplikacji zajmuje chwilę, a daje klientowi dostęp do spersonalizowanych ofert promocyjnych i rabatów dedykowanych zarejestrowanym użytkownikom. Dzięki usłudze, klienci są też na bieżąco informowani o organizowanych w galeriach wydarzeniach i eventach.

- Jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania każdego centrum handlowego jest komunikacja z klientami, a w dzisiejszych czasach nie ma mowy o skutecznej komunikacji bez nowych technologii. Stąd decyzja o wdrożeniu w naszych centrach handlowych nowoczesnej wirtualnej Karty Stałego Klienta, która stanowi nie tylko sprawne narzędzie komunikacji ale także łączy w sobie maksymalną wygodę użytkowania i  w pełni odpowiada na potrzeby Klienta XXI wieku. Mówimy już nie tylko o komunikowaniu się za pomocą mediów społecznościowych czy strony internetowej. To już nie wystarczy. Ludzie chcą być informowani o wszystkim w czasie rzeczywistym i otrzymywać dopasowane do swoich preferencji wiadomości. I tak właśnie działa wdrożony przez nas system dostępny w aplikacji goodie – mówi Iwona Borkowska, marketing manager Ingka Centres Polska.

Karta Stałego Klienta jest ponadto czynnikiem w znacznym stopniu wpływającym na lojalność grupy docelowej, co w konsekwencji przekłada się na zwiększony foot fall i lepsze wyniki finansowe najemców. Usługa w najbliższym czasie dostępna będzie także w pozostałych centrach handlowych należących do Ingka Polska.

Aplikacja goodie na rynek wprowadzona została przez Bank Millenium.  Wykorzystuje takie technologie, jak elementy sztucznej inteligencji, rozpoznawanie obrazów czy geolokalizacja, ułatwia przeglądanie najświeższych gazetek promocyjnych wybranych sieci, umożliwia głosowe wyszukiwanie produktów oraz tworzenie list zakupowych, które można udostępniać rodzinie i znajomym. Do tej pory aplikację na telefon pobrało 550 tysięcy użytkowników.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.