PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa sieć serwująca mrożone jogurty i przekąski chce wejść do galerii handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 13 kwi 2012 14:30

Feel the Chill Polska, sieć punktów samoobsługowych oferujących mrożone jogurty, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake oraz kawę, rozpoczyna rozwój przez franczyzę. Lokale mają być otwierane w galeriach handlowych i centrach miast.

REKLAMA

Minimalna powierzchnia do otwarcia lokali to ok. 15 mkw. Inwestycja waha się od 70 do 160 tys. zł netto (w zależności od liczby maszyn i konceptu sprzedaży oraz wielkości powierzchni handlowej).

Obecnie Feel the Chill stanowią trzy jednostki własne: w warszawskich galeriach Złote Tarasy i Targówek oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu.

Więcej: www.portalspozywczy.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA