PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowa strategia Galerii Klif się sprawdza

Nowa strategia Galerii Klif się sprawdza
Galeria Klif Gdynia
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 cze 2019 13:37

Nowi najemcy, nowa kampania Galerii Klif oraz intensywne, zintegrowane działania marketingowe przynoszą widoczne efekty: mimo dalszych ograniczeń handlu w niedzielę, w ostatnich trzech miesiącach Galerię Klif odwiedziło więcej klientów niż w ubiegłym roku o tej samej porze. Średni wzrost liczby klientów to ok 2,5 proc. i liczba ta sukcesywnie rośnie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 cze 2019 13:37

Motywem realizowanej strategii Galerii Klif są szeroko pojęte relacje i otwarcie – na modę, kulturę, społeczność lokalną.

- Organizowane we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni unikatowe wystawy zachęcają do przyjścia mieszkańców, wielbicieli Gdyni i historii, a pokazy prac młodych polskich malarzy budzą zainteresowanie osób poszukujących świeżego spojrzenia na sztukę. Ukazuje się też więcej materiałów o Klifie w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Klif budzi ciekawość, bo pielęgnuje tradycję i lokalną kulturę a to się podoba mieszkańcom i jest przez nich doceniane - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif.

- W kolejnych latach chcemy mocniej zakotwiczyć gdyński Klif nie tylko jako modową enklawę, ale wykorzystać wymagania klientów dotyczące ciekawych, niepowtarzalnych doświadczeń zakupowych i takie im regularnie dostarczać. Już w drugiej połowie roku ruszają Klif Fashion Studio i Klif Glam Studio, które to aktywności będą dostarczać klientom wiedzy na temat trendów, ale również aktywnie ich włączać w poszukiwanie własnych modowych stylów i odważną nimi zabawę – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director z Cushman&Wakefield, która zarządza Klifami. – Oprócz tego realizowanych będzie wiele mniejszych projektów pogłębiających relacje Klifu z mieszkańcami jak również relacje między nimi samymi, wypełniając szczególnie lukę związaną budowaniem relacji w życiu i zamknięcia się w mobilu – dodaje.

Klif kontynuuje długofalową strategię łączenia ofert marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach - Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce. Otwarto także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki - La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz - Spensen. Ofertę uzupełniły popularne sklepy Media Expert i CCC a od niedawna jako dodatkowy serwis, pojawiła się myjnia samochodowa AUTOSPA. Jedyny w Trójmieście salon otworzyło Mo61 Perfume Lab - miejsce, które kreuje inspirujące doświadczenia dla klientów, którzy mogą tworzyć swojej własne, niepowtarzalne zapachy. Na otwarcie czeka jeszcze pierwszy w Gdyni sklep komputerowy X-kom i premium koncept sportowego salonu Martes Sport.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.45.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.