PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strategia Grupy Kapitałowej Redan przynosi efekty

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 lip 2012 10:26

W I półroczu 2012 roku Grupa Kapitałowa Redan rozszerzyła ofertę sklepu internetowego Top Secret o nowe artykuły. Sprzedaż e-commerce w pierwszych sześciu miesiącach wzrosła o 88 proc. w ujęciu rocznym - podała spółka.

REKLAMA

Na początek do sprzedaży on-line wprowadzono nowe kategorie produktów z grupy „bielizna" i „home".

- Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę sklepu internetowego. Klientom daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe - powiedział Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret Sp. z o.o.

W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny i rajstop znajdują się oferowane pod marką Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe.

W kategorii „bielizna" do współpracy pozyskano marki: Gossard, USUAL by Felina, Lupo, Kinga, Konrad, Pretty Polly, Consay, Fiore, Golden Lady. - Są one rozpoznawalne dla klientów e-commerce i najlepiej wpisują sie w budowanie „świata Top Secret" - dodaje Michał Kałużyński. - W tej chwili wprowadzamy miesięcznie do sprzedaży ok. 50 artykułów z nowego asortymentu - dodaje.

Jak mówi, nowe, uzupełniające ofertę Top Secret artykuły cieszą się uznaniem klientów. W pierwszych tygodniach sprzedaży oglądało je 70 tys. klientów. Największym powodzeniem wśród dokonujących zakupów cieszą się rajstopy marki Pretty Polly i ceramika użytkowa.

Sklep internetowy Top Secret jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce w swojej kategorii. - Biorąc pod uwagę ogólnodostępne badania polskiego Internetu oraz statystyki sklepu internetowego Top Secret dostępnego pod adresem www.topsecret.pl, który odnotował w maju 2012 roku 1 136 626 unikalnych użytkowników, wyraźnie widać, że nasz sklep on-line jest w czołówce sklepów internetowych zaraz po Empiku, Merlinie, czy Tchibo - dodaje Michał Kałużyński.

W czerwcu Grupa Redan przeprowadziła też badanie satysfakcji klientów sklepu on-line, w której udział wzięło 2670 osób, z czego 1593 zadeklarowało, że kontaktowało się z Biurem Obsługi Klienta e-sklepu Top Secret. Najkorzystniej ankietowani odpowiadali na pytanie „Jakie jest Pani /Pana wrażenie z kontaktu z firmą Top Secret?" Ponad 69 proc. respondentów odpowiedziało, że bardzo dobre. Spośród sugestii do poprawy 21 proc. ankietowanych wskazało dostępność produktów prezentowanych w sklepie on-line. - Stale pracujemy nad jak najbardziej aktualną informacją o dostępności produktów w magazynie - dodaje Prezes Kałużyński.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA