PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strategia i wizerunek sieci Da Grasso

  • www.portalspozywczy.pl
  • 26 lut 2014 11:02

Zmiany w Da Grasso rozpoczęły się w 2013 roku i będą kontynuowane w ciągu następnych trzech lat. Oceniamy, że był to niezwykle ważny okres w historii naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

REKLAMA



Da Grasso
: Dzięki wprowadzeniu systemu zamówień online sprzedaż wzrosła o ok. 20 proc. W 2013 roku - z okazji 18-lecia działania na rynku - sieć przygotowała strategię, która zakłada rebranding oraz zmianę wizerunku sieci.

- Rebranding rozpoczął się wymianą znaku towarowego oraz komunikacji wizualnej na materiałach reklamowych. W ślad za tym przygotowaliśmy nowy wystrój wnętrz lokali. W ubiegłym roku przeprowadzono remonty pierwszych pizzerii. Rozpoczęliśmy także proces wymiany szyldów - tłumaczy Magdalena Piróg.

Jak podkreśla, nowa strategia zakłada nie tylko zmiany zewnętrzne restauracji. - Zaplanowaliśmy także szeroko zakrojone zmiany organizacyjne. W firmie stworzyliśmy stanowiska opiekuna franczyzobiorców. Są to osoby, które udzielają naszym franczyzobiorcom dużego wsparcia - mówi wiceprezes Da Grasso.

- Chcemy prowadzić dalsze działania mające na celu ujednolicenie jakości produktów oraz pilnować, by franczyzobiorcy stosowali te same surowce do przygotowywania pizzy - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA