PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowa strategia i wizerunek sieci Da Grasso

  • www.portalspozywczy.pl
  • 26 lut 2014 11:02

Zmiany w Da Grasso rozpoczęły się w 2013 roku i będą kontynuowane w ciągu następnych trzech lat. Oceniamy, że był to niezwykle ważny okres w historii naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

REKLAMA



Da Grasso
: Dzięki wprowadzeniu systemu zamówień online sprzedaż wzrosła o ok. 20 proc. W 2013 roku - z okazji 18-lecia działania na rynku - sieć przygotowała strategię, która zakłada rebranding oraz zmianę wizerunku sieci.

- Rebranding rozpoczął się wymianą znaku towarowego oraz komunikacji wizualnej na materiałach reklamowych. W ślad za tym przygotowaliśmy nowy wystrój wnętrz lokali. W ubiegłym roku przeprowadzono remonty pierwszych pizzerii. Rozpoczęliśmy także proces wymiany szyldów - tłumaczy Magdalena Piróg.

Jak podkreśla, nowa strategia zakłada nie tylko zmiany zewnętrzne restauracji. - Zaplanowaliśmy także szeroko zakrojone zmiany organizacyjne. W firmie stworzyliśmy stanowiska opiekuna franczyzobiorców. Są to osoby, które udzielają naszym franczyzobiorcom dużego wsparcia - mówi wiceprezes Da Grasso.

- Chcemy prowadzić dalsze działania mające na celu ujednolicenie jakości produktów oraz pilnować, by franczyzobiorcy stosowali te same surowce do przygotowywania pizzy - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA