PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowa strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty

Nowa strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty
Wrocław Fashion Outlet, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 maj 2019 16:48

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności - to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą nową strategią biznesową.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 maj 2019 16:48

Pierwsze cztery miesiące 2019 roku centrum ouletowe zalicza do bardzo udanych. – Mimo mniejszej liczby niedziel handlowych w porównaniu z ubiegłym rokiem cieszymy się z wysokich, dwucyfrowych, +11%, wzrostów sprzedaży oraz zwiększonej liczby odwiedzających nas klientów. W okresie od stycznia do końca kwietnia odwiedziło nas aż 800 000 gości. – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta m.in. na wzmacnianiu tzw. brand mixu poprzez wprowadzanie nowych marek, rozbudowanie sektora Food&Beverage oraz dostosowanie wielkości wynajmowanej powierzchni do potrzeb naszych partnerów i potencjału danej marki jest dziś optymalna. Najlepszym dowodem tego są coraz liczniej odwiedzający nas goście oraz rosnąca sprzedaż na odwiedzającego: +9% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły m.in. marki: Lacoste, Scotch&Soda, Trussardi, W. Kruk czy Lindt. Centrum poszerzyło również ofertę gastronomiczną o dwie nowe restauracje: Wasabi Sushi oraz restaurację Pasibus z ogródkiem zewnętrznym, w którym można się cieszyć posiłkiem również w niehandlowe niedziele. Niemałe znaczenie miało również otwarcie salonu Nike w nowej lokalizacji, w najnowszym koncepcie na dwukrotnie zwiększonej powierzchni.

Nadchodzące miesiące to dla Wrocław Fashion Outlet czas kolejnych, równie dynamicznych i pozytywnych zmian. - W planach są kolejne otwarcia ciekawych marek, nowego placu zabaw dla najmłodszych, ukończenie prac remodelingowych części wspólnych – zapowiada Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Ponadto do wakacji wdrożymy unikatowy program lojalnościowy, który z powodzeniem wspiera już parterów biznesowych we wszystkich centrach z portfolio VIA Outlets w Europie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.