PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe brandy w Galerii Mokotów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 wrz 2018 14:35

Nowe brandy w Galerii Mokotów Fot. mat. pras.

Łukasz Jemioł, LeBrand i Mandel wchodzą do Galerii Mokotów. Oprócz pop up stores tych marek na najbliższe kilka miesięcy, na fanów polskich projektantów czeka również zupełnie nowy koncept paprocki&brzozowski.

REKLAMA

Oprócz nowych marek, które z początkiem września zagościły w The Designer Gallery, na miłośników mody czeka prawdziwa niespodzianka. W strefie pop up store pozostaje na kolejny sezon marka paprocki&brzozowski. Wraz z nadejściem jesieni projektanci zaprezentowali tu jednak zupełnie nowy koncept. Linia premium po raz pierwszy zagości w przestrzeni galerii handlowej. Suknie wieczorowe, ślubne, a także najnowsze modele z wybiegu pojawiły się już w sprzedaży. W przestrzeni nowego pop upu nie zabraknie także linii typu basic -  PLANTS. Połączenie tych dwóch konceptów sprzedażowych będzie świeżym i ciekawym połączeniem dla wszystkich klientów Galerii Mokotów. Oprócz wyjątkowych zakupów na terenie The Designer Gallery będzie można spotkać samych projektantów, chętnie odwiedzających to miejsce.

W strefie pop up stores swoje miejsce zajęła już najnowsza kolekcja Łukasza Jemioła, a wielbiciele  mody znajdą  tu m.in. sukienki i spódnice z najwyższej jakości tkanin, oversize’owe t-shirty czy popularne bomberki przygotowane przez projektanta. Dzięki takim propozycjom szafa każdej kobiety może być połączeniem elegancji, nonszalancji oraz wygody.

- Cieszy mnie kolejny punkt na mapie Warszawy, w którym będą dostępne moje kolekcje. Przestrzeń w Galerii Mokotów to miejsce wyjątkowe, ponieważ jest skierowane do osób, które cenią jakość. Zapraszam do mojego najnowszego pop up store na zakupy - mówi Łukasz Jemioł.

LeBrand to kolejna marka, która zagościła w strefie The Designer Gallery. Stworzona w 2014 roku przez Paulinę Pyszkiewicz, marka powstała z myślą o kobietach ceniących prostotę, dobre wykończenie, poszukujących ubrań funkcjonalnych i praktycznych, które dzięki zmianie dodatków z codziennej stylizacji przemienią się w wieczorowy look. Jesienno-zimowa kolekcja LeBrand to mi.n. ciepłe swetry, ciężkie, oversizowe marynarki i płaszcze maxi. Na te najważniejsze elementy garderoby marka stawia od początku swojego istnienia. W kolekcji znajdziemy tkaniny z wyraźną strukturą, skóry naturalne oraz ponadczasowe klasyki jak jeansy czy wełniane trencze maxi. Modele dostępne są w określonej gamie kolorystycznej: bieli, szarościach, beżach i czerni. Pojawia się również print – tłoczona skóra naturalna, imitująca węża. 

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.