PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe koncepty i metamorfozy. Stary Browar podsumowuje rok

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 lis 2015 09:45

Nowe koncepty i metamorfozy. Stary Browar podsumowuje rok Sono Idoni w Starym Browarze, fot. J. Wittchen

Nowe koncepty, sklepy, restauracje, przedłużone umowy i metamorfozy, do tego nowoczesne rozwiązania i technologie. Stary Browar podsumowuje miniony rok.

REKLAMA

Największy nowy salon, który pojawił się w Starym Browarze w 2015 roku to Sono Idoni – multibrand z włoskimi markami zajął powierzchnię ponad 750 mkw. Flagowy sklep otworzył w tym roku także Swarovski. Zaaranżowano go według koncepcji Tokujina Yoshioki, projektanta współpracującego m.in. z markami Issey Miyake, Hermes czy Lexus i twórcy salonu Swarovskiego w najsłynniejszej dzielnicy zakupowej świata - tokijskiej Ginzie. W ostatnich miesiącach do reprezentacji polskich projektantów w Starym Browarze dołączyły dwa kolejne koncepty: 303 Avenue Marzenny Niemoczyńskiej oraz LouLou, multibrand prestiżowych marek, wśród których są m.in. Antony Marato, Atos Lombardini oraz Paprocki & Brzozowski. Grono polskich marek w Starym Browarze wzbogaciły też w tym roku Taranko i Celebrity, a wkrótce dołączy do nich Badura. W 2015 roku oferta bielizny poszerzyła się o Esotiq, a wielbiciele aktywnego spędzania czasu od października mogą wybrać się do multibrandowego Cliff Sport.

W tym roku nie zabrakło także pop-up shopów. Klientki Starego Browaru mogły kupić tu ubrania i dodatki z najnowszych kolekcji QПШ Roberta Kupisza, Missu Anny Tomaszek oraz Niumi Clothes Joanny Łupickiej i Doroty Cieszyńskiej, który właśnie dołączył do grona stałych najemców Starego Browaru.

W ostatnich miesiącach swoje nowe, odświeżone oblicza zaprezentowały m.in. Mango, Diesel, Estee Lauder, Tous, Prima Moda, salon optyczny 1242 i Gatta. W tym roku modernizację przeprowadzi jeszcze perfumeria Douglas, która powiększy się prawie dwukrotnie. 

W dwunastym roku działalności Starego Browaru swoje umowy przedłużyły m.in. Vistula, Deni Cler, Simple, Pinko, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Chantalle, Falke i Frey Wille. W pierwszej połowie 2016 roku otworzą się m.in. Hugo Boss, Max Mara Weekend, WorldBox i stały butik QПШ Roberta Kupisza.

- Klienci Starego Browaru są wymagający. Cenią nas za jakość akcentowaną w każdym detalu i energię zmian wyrażającą się w pozyskiwaniu nowych, ciekawych marek – mówi dyrektor centrum Renata Gralec. – Klienci przywiązują dużą wagę nie tylko do bogatego wyboru, ale też serwisu i atmosfery, dlatego każdy pojawiający się w Starym Browarze koncept i każda metamorfoza przeprowadzana przez naszych obecnych najemców musi gwarantować nowoczesny shopping experience. Składa się na nie podejście do klienta, wnętrze czy wykorzystanie nowych technologii, nie tylko w chwili zakupu. – tłumaczy Renata Gralec.

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.