PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe koncepty i metamorfozy. Stary Browar podsumowuje rok

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 lis 2015 09:45

Nowe koncepty i metamorfozy. Stary Browar podsumowuje rok Sono Idoni w Starym Browarze, fot. J. Wittchen

Nowe koncepty, sklepy, restauracje, przedłużone umowy i metamorfozy, do tego nowoczesne rozwiązania i technologie. Stary Browar podsumowuje miniony rok.

REKLAMA

Największy nowy salon, który pojawił się w Starym Browarze w 2015 roku to Sono Idoni – multibrand z włoskimi markami zajął powierzchnię ponad 750 mkw. Flagowy sklep otworzył w tym roku także Swarovski. Zaaranżowano go według koncepcji Tokujina Yoshioki, projektanta współpracującego m.in. z markami Issey Miyake, Hermes czy Lexus i twórcy salonu Swarovskiego w najsłynniejszej dzielnicy zakupowej świata - tokijskiej Ginzie. W ostatnich miesiącach do reprezentacji polskich projektantów w Starym Browarze dołączyły dwa kolejne koncepty: 303 Avenue Marzenny Niemoczyńskiej oraz LouLou, multibrand prestiżowych marek, wśród których są m.in. Antony Marato, Atos Lombardini oraz Paprocki & Brzozowski. Grono polskich marek w Starym Browarze wzbogaciły też w tym roku Taranko i Celebrity, a wkrótce dołączy do nich Badura. W 2015 roku oferta bielizny poszerzyła się o Esotiq, a wielbiciele aktywnego spędzania czasu od października mogą wybrać się do multibrandowego Cliff Sport.

W tym roku nie zabrakło także pop-up shopów. Klientki Starego Browaru mogły kupić tu ubrania i dodatki z najnowszych kolekcji QПШ Roberta Kupisza, Missu Anny Tomaszek oraz Niumi Clothes Joanny Łupickiej i Doroty Cieszyńskiej, który właśnie dołączył do grona stałych najemców Starego Browaru.

W ostatnich miesiącach swoje nowe, odświeżone oblicza zaprezentowały m.in. Mango, Diesel, Estee Lauder, Tous, Prima Moda, salon optyczny 1242 i Gatta. W tym roku modernizację przeprowadzi jeszcze perfumeria Douglas, która powiększy się prawie dwukrotnie. 

W dwunastym roku działalności Starego Browaru swoje umowy przedłużyły m.in. Vistula, Deni Cler, Simple, Pinko, Super-Pharm, Sephora, Douglas, Chantalle, Falke i Frey Wille. W pierwszej połowie 2016 roku otworzą się m.in. Hugo Boss, Max Mara Weekend, WorldBox i stały butik QПШ Roberta Kupisza.

- Klienci Starego Browaru są wymagający. Cenią nas za jakość akcentowaną w każdym detalu i energię zmian wyrażającą się w pozyskiwaniu nowych, ciekawych marek – mówi dyrektor centrum Renata Gralec. – Klienci przywiązują dużą wagę nie tylko do bogatego wyboru, ale też serwisu i atmosfery, dlatego każdy pojawiający się w Starym Browarze koncept i każda metamorfoza przeprowadzana przez naszych obecnych najemców musi gwarantować nowoczesny shopping experience. Składa się na nie podejście do klienta, wnętrze czy wykorzystanie nowych technologii, nie tylko w chwili zakupu. – tłumaczy Renata Gralec.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA