PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe marki na drodze do ekspansji

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 sty 2018 11:51

Nowe marki na drodze do ekspansji befree, mat. prasowe

Polski rynek handlowy jest rynkiem nasyconym, w którym działające marki muszą ostro walczyć o swoją pozycję, a niekiedy też oddać pole innym. Co roku nie brakuje jednak chętnych do ekspansji. W 2017 r. w naszym kraju zadebiutowało 25 nowych marek. O tym, czy znajdą u nas podatny grunt do rozwoju przekonamy się już wkrótce. Tymczasem przypominamy najważniejsze debiuty 2017 r.

REKLAMA

W 2017 r. tenant mix polskich galerii zasiliły m.in. zagraniczne marki sektora fashion. Rosyjska sieć modowa, Melon Fashion wyruszyła na podbój polskiego rynku z trzema brandami - Zarina, befree i Love Republic. Na koniec roku 2017 miała 6 salonów, w takich miastach jak: Warszawa, Gdynia i Poznań.

Sfera, hiszpański brand należący do grupy El Corte Ingles zadebiutował w Polsce jesienią ub. roku, otwierając pierwszy sklep we Wroclavi, a następnie drugi w warszawskiej Galerii Mokotów.

Nissa to marka rodem z Rumunii. Jej pierwszy salon w Polsce zadebiutował latem 2017 w warszawskiej Arkadii. Nissa posiada 16 sklepów w Rumunii, ale coraz bardziej zaznacza swoją obecność na rynkach zagranicznych, w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Pink Woman, grecka marka odzieżowa rozpoczęła ekspansję na polskim rynku od Galerii Północnej. Ma sklepy w 8 krajach Europy w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Włoszech.

Z kolei Newbie, zaoferowało po raz pierwszy w Polsce swoje  kolekcje ubrań dla dzieci i niemowląt w salonie otwartym również w Galerii Północnej w Warszawie. Pozostałe sklepy sieci Newbie znajdują się w Szwecji, Norwegii i Finlandii, a już wkrótce również w Londynie.

Do mocnych debiutów zaliczyć można z pewnością start brytyjskiej marki Hamleys, jednej z największych na świecie sieci sklepów z zabawkami. Imponujący salon o powierzchni 1,6 tys. mkw.  powstał w Warszawie w Galerii Północnej.

Sektor gastronomiczny już od kilku lat znajduje się w centrum zainteresowania klientów, a więc i zarządców galerii handlowych. O swoją pozycję na rynku od 2017 r. walczą: szwedzki Max Burgers, który na ub. rok miał podpisanych 5 umów najmu, nowa marka Am Restu Blue Frog, izraelski Black Burger z pierwszą lokalizacją w warszawskiej Arkadii i amerykańska sieć Papa John’s Pizza. Ten ostatni zapowiada otwarcia w 20 polskich miastach. Na razie działa lokal w Warszawie.

Rynek księgarski, który w odróżnieniu do gastronomicznego, musi silniej zabiegać o zainteresowanie klientów wzmocnił nowy koncept Mole Mole. Format sklepów rozwijany w ramach Grupy Empik w ciągu 6 miesięcy od premiery zasiedlił 20 lokalizacji.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES



PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA