PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowe marki premium w Galerii Młociny

Nowe marki premium w Galerii Młociny
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lut 2019 09:46

Molton i Hexeline otworzą salony w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym. Otwarcie Galerii Młociny planowane jest wiosną. Inwestorem i deweloperem kompleksu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest Echo Investment.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lut 2019 09:46

– Cieszymy się, że kolejne pożądane i bardzo cenione marki z segmentu premium doceniły mocne strony realizowanego przez nas projektu, a w szczególności atuty unikalnego konceptu jakim będzie reprezentacyjna Aleja Mody. Doskonale wiemy, że przestrzeń, którą szykujemy najemcom – z imponującymi 7,5-metrowymi witrynami widocznymi z każdej kondygnacji – da możliwość najlepszej ekspozycji nowych kolekcji – komentuje Katarzyna Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Salon Molton, polskiej marki premium słynącej z zamiłowania do klasycznej i minimalistycznej estetyki, zajmie w Galerii Młociny 91 mkw.  Kolekcje z metką Molton to połączenie czystej formy, perfekcji kroju i najwyższej jakości tkanin, a kobiety noszące ubrania marki podkreślają wyjątkową spójność, komplementarność i ponadczasowość fasonów. To sprawia, że modele z różnych linii – także z poprzednich kolekcji – można ciekawie łączyć z tymi, zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze trendy. W czwartym regularnym salonie w Warszawie nie zabraknie również propozycji dla miłośniczek stylizacji biznesowych. Projektanci Molton dbają, żeby na wieszakach znalazło się miejsce dla garsonek i garniturów w stonowanych barwach. Znakiem firmowym marki są też pieczołowicie zaprojektowane salony. Eleganckiego charakteru nadaje im sprytne balansowanie pomiędzy nowoczesnym, minimalistycznym designem, a kobiecą subtelnością. W środku królują jasne, pastelowe kolory, a samo wnętrze potrafi być jednocześnie przytulne i przestronne. Molton przez równo 30 lat obecności na rynku utkał sieć ponad 30 salonów, które obecne są w renomowanych centrach handlowych największych miast.

– Nasze kolekcje kierowane są do kobiet stawiających na elegancję, minimalizm i wysokiej próby krawiectwo. Jesteśmy przekonani, że Aleja Mody w Galerii Młociny będzie miejscem częstych wizyt najbardziej wymagających klientek – mówi Renata Frączkiewicz, właściciel marki Molton.

 Drugą nowością na liście najemców będzie 100-metrowy butik innej marki z polskim rodowodem – Hexeline. Z miłości do klasy, stylu i niewymuszonej elegancji w 1981 roku uszyła ją projektantka i jednocześnie właścicielka brandu, Halina Zawadzka. Wyjątkowo spójne i przemyślane kolekcje, które kobiety znajdą na wieszakach w Galerii Młociny, adresowane są do pewnych siebie kobiet, ceniących najwyższej jakości materiały i krawiecki kunszt.

Projektanci marki podkreślają, że jednym z niezmiennych słów kluczy do ich sukcesu jest ponadczasowość, dzięki której kobieta Hexeline eksperymentując, bawiąc się modą i trendami ma poczucie, że ubrania i dodatki z wcześniejszych kolekcji nie zostaną głęboko w szafie. Firma, którą Halina Zawadzka stworzyła razem z mężem, od blisko czterech dekad ubiera nie tylko Polki, ale także kobiety w Europie i Azji.

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.246.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.