PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicza sklepów w Galerii Morena

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 mar 2016 13:03

Nowe oblicza sklepów w Galerii Morena Galeria Morena

Carrefour finalizuje kolejny etap rozbudowy i modernizacji Galerii Morena w Gdańsku. W obiekcie zakończono remodeling sześciu sklepów, należących do dotychczasowych najemców.

REKLAMA

Klienci mogą już zrobić zakupy w nowych salonach takich marek, jak: Douglas, Rossmann, Orsay, RTV Euro AGD, Matras oraz Taranko. Zakończenie prac i wielkie otwarcie galerii po przebudowie, odbędzie się zgodnie z planem w drugim kwartale 2016 roku.

Galeria Morena w Gdańsku, która jest jedną z najważniejszych inwestycji prowadzonych obecnie przez Carrefour w Polsce, weszła w ostatni etap przebudowy. Każdego miesiąca otwierane są kolejne zmodernizowane sklepy i punkty handlowo-usługowe. Wiele z przebudowanych sklepów to najnowsze koncepty handlowe marek. Obecnie poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już znacznie 90 proc.

Ponowne otwarcie sklepów to jedynie część ze zmian, które klienci znajdą już w modernizowanej Galerii Morena. Do najważniejszych z zakończonych prac należą, oddany w marcu ubiegłego roku nowy retail park oraz kompleksowo przebudowany i zmodernizowany hipermarket Carrefour.

Po zakończeniu przebudowy na klientów czekać będzie również nowa strefa food-court, nowoczesny fitness klub, kino 3D czy przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Dzięki wszystkim zmianom Galeria Morena stanie się nie tylko miejscem dla klientów robiących zakupy, ale także dla którzy chcą aktywnie i miło spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi. Łączna powierzchnia Galerii Morena po przebudowie wyniesie ponad 33 000 mkw.

Carrefour Polska to właściciel i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. mkw. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują ciekawą i różnorodną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów, których celem jest ich pełne dopasowanie do oczekiwań lokalnych klientów oraz zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA