PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicze Empiku w Galerii Mokotów

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 wrz 2016 13:51

Nowe oblicze Empiku w Galerii Mokotów Nowe oblicze Empiku

Przedstawiciele firmy mówią o nim: innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji. 30 września br. swoje podwoje dla klientów Galerii Mokotów otworzył Empik Future Store. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy.

REKLAMA

Empik w nowym warszawskim salonie wprowadza pionierskie rozwiązania, które mają umilić i ułatwić zakupy.

– Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku. Do dyspozycji klientów jest też specjalna aplikacja. -  Trzeba określić kogo i z jakiej okazji obdarowujemy. Następnie wybrać zainteresowania, a nawet ulubione marki osoby,  i otrzymujemy gotowe pomysły w różnych kategoriach cenowych. W centrum salonu na dużych ekranach będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę mówi Ewa Szmidt-Belcarz.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60 proc. klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska. Dla rodzin przygotowano strefę, w której dzieci znajdą multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem.

Nowy Empik ma być bardziej przytulny. W jego aranżacji dominują jasne kolory. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20.

– Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy” – bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt – opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię. Także przez połączenie świata realnego z internetowym światem empik.com. Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które celebruje kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – powiedziała Mariann Wenckheim, dyrektor 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Warszawską premierę poprzedził pilotaż w katowickich Trzech Stawach, gdzie już od końca czerwca goście salonu korzystają z nowych możliwości.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • joanna 2017-01-06 15:35:07
    Empik w Galerii Mokotów to był mój ulubiony sklep, wszystko było porozkładane tematycznie na dwóch pietrach - na górze wydzielone miejsca na kulinaria, książki psychologiczne, jezyki, plastyka, na dole moje ulubione płyty, filmy i wysmakowane prezenty - było ciekawie, fajnie zaarazowane z pomysłem, ludzie nie obijali się o siebie- teraz jest jeden poziom ciasno - półki blisko siebie o wiele za blisko, pewnie raj dla kieszonkowców, różnego typu towary za blisko siebie; generalnie ciasno i widac ze nie ma tyle towaru co było nie ma w tym juz przyjemnosci oglądania szukania czegoś ciekawego niestety- pytanie po co taka zmiana ? jest zwyczajnie nijak bez pomysłu - po prostu rzędy półek blisko siebie jak w bibliotece i nic więcej

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA