PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe oblicze Empiku w Galerii Mokotów

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 wrz 2016 13:51

Nowe oblicze Empiku w Galerii Mokotów Nowe oblicze Empiku

Przedstawiciele firmy mówią o nim: innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji. 30 września br. swoje podwoje dla klientów Galerii Mokotów otworzył Empik Future Store. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy.

REKLAMA

Empik w nowym warszawskim salonie wprowadza pionierskie rozwiązania, które mają umilić i ułatwić zakupy.

– Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku. Do dyspozycji klientów jest też specjalna aplikacja. -  Trzeba określić kogo i z jakiej okazji obdarowujemy. Następnie wybrać zainteresowania, a nawet ulubione marki osoby,  i otrzymujemy gotowe pomysły w różnych kategoriach cenowych. W centrum salonu na dużych ekranach będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę mówi Ewa Szmidt-Belcarz.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60 proc. klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska. Dla rodzin przygotowano strefę, w której dzieci znajdą multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem.

Nowy Empik ma być bardziej przytulny. W jego aranżacji dominują jasne kolory. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20.

– Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy” – bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt – opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię. Także przez połączenie świata realnego z internetowym światem empik.com. Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które celebruje kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – powiedziała Mariann Wenckheim, dyrektor 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Warszawską premierę poprzedził pilotaż w katowickich Trzech Stawach, gdzie już od końca czerwca goście salonu korzystają z nowych możliwości.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • joanna 2017-01-06 15:35:07
    Empik w Galerii Mokotów to był mój ulubiony sklep, wszystko było porozkładane tematycznie na dwóch pietrach - na górze wydzielone miejsca na kulinaria, książki psychologiczne, jezyki, plastyka, na dole moje ulubione płyty, filmy i wysmakowane prezenty - było ciekawie, fajnie zaarazowane z pomysłem, ludzie nie obijali się o siebie- teraz jest jeden poziom ciasno - półki blisko siebie o wiele za blisko, pewnie raj dla kieszonkowców, różnego typu towary za blisko siebie; generalnie ciasno i widac ze nie ma tyle towaru co było nie ma w tym juz przyjemnosci oglądania szukania czegoś ciekawego niestety- pytanie po co taka zmiana ? jest zwyczajnie nijak bez pomysłu - po prostu rzędy półek blisko siebie jak w bibliotece i nic więcej

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA