PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe sieci chcą podbić polski rynek

  • dlahandlu.pl
  • 05 sty 2018 16:13

Nowe sieci chcą podbić polski rynek Fot. pixabay

Głównymi graczami na naszym rynku, jeśli chodzi o atrakcyjne cenowo artykuły odzieżowe i wyposażenia domu są Pepco (Pepkor Europe z grupy Steinhoff) i TXM Textilmarket (Grupa Redan). Pierwsza z nich ma w Polsce już ponad 780 sklepów, a do końca 2019 roku planuje mieć 2000 sklepów w Europie. TXM po przejściowych kłopotach z zatowarowaniem próbuje wyjść na prostą. Sieć z optymizmem patrzy w 2018 r. i deklaruje zamykanie w najbliższych miesiącach tylko nierentownych sklepów. Sieci te będą już wkrótce miały dużą konkurencję.

REKLAMA

Już w lutym maja zostać otwarte pierwsze placówki sieci Poundland, które będą działać prawdopodobnie pod marką Dealz (marka funkcjonuje w Irlandii, Francji i Hiszpanii, jako Poundland – w Wielkiej Brytanii). Polska będzie pierwszym krajem z Europy Wschodniej, w którym Dealz rozpocznie działalność. Z nieoficjalnych informacji wynika, że sklepy mają działać m.in. w Kaliszu, Swarzędzu, a także Warszawie. Dealz, podobnie jak Pepco, jest firmą z grupy Steinhoff. 

W Piotrkowie Trybunalskim przy Al. Sikorskiego 7 pod koniec ub. r. wystartował sklep nowej sieci dyskontowej - Promo Market. Jego hasło promocyjne brzmi: "Zachodnie produkty, polskie ceny". Asortyment to głównie artykuły gospodarstwa domowego, AGD, zabawki, ubrania, chemia gospodarcza, ale także słodycze, kawy, herbaty.

Jak wynika ze strony internetowej promo-market.pl za siecią Promo Market stoi spółka Big Brands Group z Rozalina w woj. mazowieckim, która jest importerem, eksporterem, dystrybutorem i producentem marek z segmentu FMCG. Big Brands Group zaopatruje ponad 2300 klientów – nie tylko sieci supermarketów i grupy hurtowni, ale także stacje benzynowe, sektor HoReCa, agencje reklamowe, wendingowe. 

Do debiutu przygotowuje się także dyskont Tedi, niemiecka sieć dyskontów, która zapowiada ekspansję nie tylko w Polsce. Obecnie sieć ma ok. 1,6 tys. sklepów. W krótkim czasie chce otworzyć ich aż 5 tys. Na razie dyskont jest obecny w Niemczech i pięciu innych europejskich krajach. Już w 2018 r. firma zamierza wejść na kolejne rynki - włoski, portugalski i polski.

Tedi to sieć dyskontów niespożywczych. Zaoferuje m.in. artykuły gospodarstwa domowego, artykuły do wyposażenia wnętrz, zabawki, zestawy do majsterkowania czy artykuły elektryczne, a także produkty drogeryjne i kosmetyczne, akcesoria do samochodu i roweru, artykuły sezonowe.

W ostatnim czasie w Polsce pojawiła się marka Action, międzynarodowa sieć nieżywnościowych dyskontów, która 12 października - w galerii handlowej Park Leszno - otworzyła swój pierwszy sklep w naszym kraju.

Action powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji.

Oprócz Leszna otwarto również sklepy w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu. Wszystkie procesy są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w Zwaagdijk.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA