PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe sklepy wybierają lokalizacje głównie w centrach handlowych

  • Autor: PortalSpozywczy.pl
  • 16 paź 2013 09:10

Polskie centra handlowe różnią się ofertą sprzedawanych marek 
i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić. Jednak w powszechnej opinii wszystkie mają to samo - informuje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Centra handlowe decydują o kierunku rozwoju, jak i sposobie postrzegania branży. Ten trend utrzymuje się już od kilku lat.

Jak informuje Rzeczpospolita w Polsce jest już ok. 400 centrów handlowych, które w 2012 r. łącznie wygenerowały ponad 110 mld zł obrotów. Wciąż otwierane są kolejne, nawet na tak wydawałoby się nasyconych rynkach, jak chociażby warszawski.

Z badania Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) wynika, że najczęściej występującą w polskich centrach marką są salony prasowe Inmedio, które można znaleźć w 77 proc. obiektów. Kolejne są takie marki, jak CCC, Reserved czy Apart.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA