PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe technologie to nieocenione źródło wiedzy o klientach centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 sie 2014 08:50

Nowe technologie to nieocenione źródło wiedzy o klientach centrów handlowych

Nowe technologie wykorzystywane są w zarządzaniu centrami handlowymi w coraz większym stopniu - zarówno w bieżącej komunikacji z klientami robiącymi zakupy, jak i najemcami powierzchni handlowych. W najbliższych latach ten obszar będzie się intensywnie rozwijał - uważa Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director, Neinver.

REKLAMA

Jak dodaje, nowe technologie dają dostęp do wiedzy nt. klientów i umożliwiają niemal natychmiastową reakcję.

- Mapy interaktywne rozstawione w pasażach handlowych w prosty sposób kierują do wybranych sklepów czy branż, którymi jesteśmy w danej chwili zainteresowani. Informują również o aktualnych promocjach i miejscach, które warto odwiedzić. To dzisiaj już niemal standard dużych obiektów handlowych, a przecież niespełna kilka lat temu klienci po prostu wodzili palcem po mapie i obserwowali plakaty z promocjami - opowiada Monika Olejnik-Okuniewska.

Zdaniem przedstawicielki spółki Neinver, popularność zyskują aplikacje mobilne dostarczające w pigułce wiedzę nt. danego centrum handlowego za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu. - W przypadku Galerii Katowickiej to nie tylko wiedza o konkretnych markach, oferowanych przez centrum czy ich rozmieszczeniu na mapie, ale też aktualna informacja o promocjach i wszelkich ciekawych aktywnościach, dla których warto odwiedzić centrum danego dnia czy tygodnia - wyjaśnia.

Monika Olejnik-Okuniewska zwraca uwagę, że nowe technologie dają też niezwykle istotną dla zarządcy centrum handlowego informację zwrotną, jak chociażby profil i zwyczaje zakupowe klientów czy preferencje dot. działań marketingowych. - Wreszcie kampanie reklamowe w internecie, które dzisiaj stanowią istotną część całego budżetu marketingowego centrów - dodaje.

Drugi obszar to komunikacja zarządcy obiektu z najemcami. - W naszych centrach stworzyliśmy specjalną platformę internetową, poprzez którą w obu kierunkach dostarczane i przetwarzane są dane dotyczące m.in. odwiedzalności i sprzedaży - konkretnych sklepów, branż czy obszarów centrum. Tu powstają analizy i raporty pozwalające na obserwowanie bieżącej sytuacji, zmian i trendów, którymi podążają nasi klienci. Poprzez platformę na bieżąco komunikujemy się z najemcami, wymieniamy spostrzeżeniami, informujemy o planach i zmianach - podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA