PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowe technologie w służbie handlu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 12 paź 2017 14:18

Nowe technologie w służbie handlu Laboratorium Badań Sensorycznych, for. materiały prasowe

GSK Consumer Healthcare uruchomiła pierwsze w Europie konsumenckie Laboratorium Badań Sensorycznych (Consumer Sensory Lab). Placówka będzie przeprowadzać analizy świadomych i nieświadomych reakcji na prezentowany asortyment, a następnie wykorzystać ich wyniki w procesie opracowywania nowych produktów, a także usprawniania produktów już istniejących.

REKLAMA

Zadaniem Laboratorium, zlokalizowanego w brytyjskiej centrali GSK w Brentford, jest jak najlepsze poznanie preferencji sensorycznych konsumentów. Nowa placówka będzie ściśle współpracowała
z istniejącym już Laboratorium Badań Zachowań Kupujących (Shopper Science Lab), aby jak najlepiej zrozumieć preferencje i zwyczaje zakupowe konsumentów - bardzo istotne podczas procesu tworzenia produktów.

Umiejscowienie obydwu laboratoriów w jednym budynku to pierwsze tego typu rozwiązanie w Europie.  Laboratoria pozwolą na zwiększenie zaangażowania GSK Consumer Healthcare w obszarach priorytetowych dla firmy, którymi są innowacyjność, zdobywanie zaufania konsumentów i osiąganie najlepszych wyników, zgodnie z ogłoszoną przez prezes firmy Emmę Walmsley na początku roku nową strategią firmy.

Laboratorium Badań Sensorycznych będzie testować szeroką gamę produktów, wykorzystując w tym celu najnowocześniejsze urządzenia do śledzenia ruchów gałek ocznych (eye-tracking), systemy monitoringu biometrycznego twarzy oraz skóry, a także urządzenia rejestrujące. Dzięki tym testom specjalny zespół naukowców będzie mógł przeprowadzać analizy świadomych i nieświadomych reakcji na prezentowany asortyment, a następnie wykorzystać ich wyniki w procesie opracowywania nowych produktów, a także usprawniania produktów już istniejących.

Do celów badań został wyłoniony specjalny, 12-osobowy panel konsumentów spośród ponad 200 kandydatów. Jego członkowie zostali wybrani ze względu na wyjątkowe zdolności percepcji sensorycznej, które posiadają. Przeszli też półroczne szkolenie, które umożliwi im przekazywanie użytecznych informacji zwrotnych na temat smaku, konsystencji, zapachu oraz innych właściwości produktów, takich jak np. pasta do zębów czy syrop na kaszel. Testowanie produktów przez panelistów będzie się odbywać podczas ośmiu cotygodniowych sesji. Oznacza to, że preferencje konsumentów będą uwzględniane podczas całego procesu opracowywania produktu.

GSK posiada podobny obiekt w New Jersey w Stanach Zjednoczonych. Wyniki badań sensorycznych uzyskiwanych w tamtejszym laboratorium doprowadziły do wdrożenia szeregu przełomowych zmian
w wielu produktach. Podczas badań ustalono na przykład, że konsumenci cierpiący na zgagę doświadczają uczucia palenia wewnątrz ciała, które chcieliby zniwelować środkiem przynoszącym ulgę w postaci uczucia chłodu. Na podstawie tego spostrzeżenia opracowano technologię umożliwiającą wywoływanie uczucia chłodu po zażyciu preparatu, która została zastosowana w produkcji leków zobojętniających. Wyniki badań doprowadziły bezpośrednio do opracowania chłodzącego preparatu na zgagę.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.