PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowi najemcy na dziesięciolecie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 gru 2017 09:35

Nowi najemcy na dziesięciolecie Fot. mat. pras.

Arkady Wrocławskie obchodzą 10 urodziny. Mijający rok był czasem zmian. Do centrum wprowadziły się nowe marki, a obecne przedłużają umowy na kolejne lata. W ciągu ostatnich 12 miesięcy powiększona została strefa restauracyjna. Z okazji swojego 10-lecia Arkady Wrocławskie zmieniły także swoją identyfikację wizualną oraz logotyp

REKLAMA

W ciągu ostatnich 12 miesięcy, w Arkadach Wrocławskich otworzyły się takie sklepy i punkty handlowe, jak: Wax Center, Folkstar, Kick Store, Księgarnia Autorska, LEM Market, Pasibus, lodziarnia Baroli, Express Oriental i Pizza Hut Express oraz OH KINO. Warte podkreślenia jest także to, że w Arkadach działają jedyne we Wrocławiu sklep marek CUBUS, Sportisimo, Ski Team, Ottaviano, Yosh Concept, LH Market, Alles, Greenpoint, Happy Mum, Inspiracja, Katyusha, OH Kino, New Men Style, Pitbull.

- Arkady Wrocławskie na stałe wpisały się w krajobraz Wrocławia i są ważnym punktem na handlowej mapie miasta. Zapewniamy że mimo rosnącej konkurencji nasze Centrum będzie nadal się rozwijać i poszerzać ofertę o znane i cenione marki. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasi Klienci zostaną z nami przez kolejnych 10 lat, a nawet dłużej – mówi Krzysztof Szargawiński, członek zarządy i dyrektor zarządzający Arkad Wrocławskich.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA