PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowi najemcy w CH Wzgórze

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 sty 2013 10:46

W gdyńskim Wzgórzu swoje sklepy otworzą: Carpisa (100 mkw.) oraz Monumet9 (22 mkw.).

REKLAMA

Carpisa to włoska marka torebek oraz dodatków męskich i damskich. Marka istnieje od 2001 roku. Sieć posiada ponad 500 sklepów we Włoszech i innych krajach Europy i północnej Afryki. Od niedawna jest obecna także w Polsce.

Monument9 to sieć stoisk ze sprzętem i akcesoriami GSM.

CH Wzgórze będzie największym centrum handlowym na Pomorzu. Powierzchnia rozbudowanego Wzgórza wyniesie 70 000 mkw. GLA. Znajdzie się tu 270 sklepów. Centrum zostanie otwarte w tym roku. Rozbudowywany obiekt jest wynajęty w ponad 85 proc., a większość pozostałej powierzchni handlowej jest zarezerwowana.

Wśród głównych najemców Wzgórza znajdą się m.in Grupy: Inditex i LPP; H&M, C&A, NewYorker, Kino Helios, Smyk, Empik, Simple, Orsay, Superpharm, Sephora, Douglas, Rossman, Tally Weijl, Cubus, City Sport, KappAhl, Duka, Kruk, Yes, Apart, Solar, Villeroy&Boch, Gino Rossi, Felina, CCC i Divers.

W strefie restauracyjnej i gastronomicznej CH Wzgórze znajdą się: KFC, Burger King, Pizza Hut, Grand Kebab, Wyspa Smaku, Mount Blanc, Tai Wok, Sushi Matsu, Coffee Heaven, Gelatomagia, Grycan, Subway i Salad Story.

Mayland Real Estate sp. z o.o. jest deweloperem dużych powierzchni handlowych w Polsce. Spółka istnieje od 2006 roku. Oddała do użytku trzy nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantar w Słupsku. Mayland planuje w najbliższych latach budowę kolejnych centrów handlowych.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA