PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nowi najemcy w Galerii Madison

Nowi najemcy w Galerii Madison
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 16:54

Galeria Madison - pierwsza butikowa galeria handlowa w Trójmieście, zapowiada nowe otwarcia. Nowi najemcy to: marka modowa Monnari, samoobsługowa pralnia Speed Queen oraz pierwsza w Gdańsku restauracja Bobby Burger. Obecnie prowadzone są także prace adaptacyjne w nowym lokalu marki Pepco, którego otwarcie zaplanowano na połowę lipca br.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 16:54

Galeria Madison systematycznie uzupełnia ofertę handlową zgodnie z zaplanowaną strategią – wygodnego śródmiejskiego centrum spełniającego codzienne potrzeby zabieganych mieszkańców miasta. Ze względu na lokalizację w samym sercu Gdańska, obiekt jest w naturalny sposób przemierzany przez rzesze mieszkańców i turystów o każdej porze dnia. 

- Śródmiejska lokalizacja Madisona zobowiązuje, dlatego staramy się tak budować ofertę, by pomimo niewielkich rozmiarów obiektu, każdy klient odnalazł tu swoje miejsce i zaspokoił swoje potrzeby zakupowe – mówi Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu galerii Madison. 

Klientkami centrum są głównie kobiety: młode mamy, pracownice pobliskich centrów biurowych a także turystki ze Skandynawii i Europy Zachodniej licznie odwiedzające Gdańsk. Z myślą o nich oferta odzieżowa Madisona jest wciąż uzupełniana o nowe, ciekawe marki modowe. Do otwartych niedawno salonu Quiosque i sklepu Premium Brands, który oferuje odzież znanych marek takich jak np. Tommy Hilfiger i Calvin Klein, już w czerwcu dołączy marka Monnari. Sklep zajmie lokal na I piętrze Galerii o powierzchni ponad 322 mkw. i będzie jednym z największych salonów marki Monnari na polskim rynku. 

- Poza markami modowymi, których obecność jest oczywista i pożądana, dbamy o zróżnicowaną ofertę usługową i gastronomiczną - mówi Anna Thomas, dyrektor zarządzająca galerią Madison. - Pracownicy zatrudnieni w biurach na terenie obiektu chętnie wybierają galerię jako miejsce na lunch lub spotkanie biznesowe. Dodatkowo, w naszej najbliższej okolicy powstaje ponad 2 tys. mieszkań, 1 tys. miejsc hotelowych i 110 tys. powierzchni biurowej, co sprawia, że bogata oferta gastronomiczna, szczególnie lunchowa, jest potrzebna. Jestem pewna, że nowa restauracja Bobby Burger (120 mkw.) w nowym koncepcie marki, przypadnie do gustu stałym bywalcom naszej strefy „Madison Food Zone”  – dodaje Anna Thomas.

Nowością w ofercie Galerii Madison będzie pralnia samoobsługowa „Speed Queen”, której otwarcie zaplanowano na drugą połowę maja. To kolejna usługa wprowadzona z myślą zarówno o turystach, jak i współczesnych klientach, którzy wzorem mieszkańców zachodnich metropolii mają coraz mniej czasu i chętnie skorzystają z pralni „na mieście”. 

Otoczenie biurowców oraz nowe projekty mieszkaniowe to dziesiątki tysięcy osób, dla których Madison chce być przyjaznym miejscem, w którym wygodnie i komfortowo można zrobić zakupy, napić się kawy, skorzystać z pakietu wielu usług, także medycznych i kosmetycznych, czy spotkać z przyjaciółmi w strefie restauracyjnej.

 - Naszym celem jest spełnianie codziennych potrzeb ludzi, którzy tu mieszkają, pracują, spędzają wolny czas lub po prostu wpadają będąc „po drodze”. Strategia komercjalizacji jest realizacją tej właśnie tezy - podsumowuje Magdalena Dampc.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.38.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.