PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowi najemcy w Silesia City Center

  • Autor: propertnews.pl
  • 21 maj 2013 11:43

Nowi najemcy w Silesia City Center

Dwie marki biżuteryjne - Jubitom i Bryloownia otwarły w maju swoje salony w Silesia City Center.

REKLAMA

Jubitom to firma działająca na polskim rynku od ponad 30 lat. Salon o powierzchni 96 mkw. został właśnie otwarty przy alei Katowickiej 51. Znajduje się w nim zarówno biżuteria, m.in. z kolekcji: Giuliani Collection, Arabesque Collection, STORY by Kranz&Ziegler, Terrero i Vinci Collection, jak również zegarki popularnych marek jak: Ulysse Nardin, Tag Heuer, Rado, Longines.

W sąsiedniej lokalizacji, przy alei Katowickiej 52 otwarty został salon Pracowni Dobrego Wzroku BRYLOOWNIA o powierzchni 93 mkw. W BRYLOOWNI klienci Silesii znajdą okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne takich marek jak: Mykita, Prada, Gucci, Tom Ford, Alexander McQueen, Persol, Ray Ban i Vogue. BRYLOOWNIA to młoda marka debiutująca dopiero na rynku. Jej twórcami są właściciele salonów NYCZ Optyk, działających na Śląsku od ponad 40-lat.

Oba salony w Silesia City Center pojawiły się u nas w wyniku rekomercjalizacji, prowadzonej od początku 2012 roku - mówi Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center. Pojawienie się Jubitomu i BRYLOOWNI jest efektem przyjętej przez nas strategii, zgodnie, z którą w Silesia City Center klienci mogą robić zakupy w unikalnych w skali regionu salonach - dodaje przedstawicielka galerii.

Dzięki nowym najemcom Silesia City Center poszerza swoją ofertę dodatków i biżuterii. Jak wynika z raportu SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center, salony tego typu są jednymi z najchętniej odwiedzanych w tym centrum, zajmują także drugie miejsce pod względem wydatków. Średnio podczas jednej wizyty u jubilera klienci wydają od 208 do 283 zł.


Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród najemców Silesii znajdują się: Tommy Hilfiger, Burberry, Weekend by Max Mara, Van Graaf, ZARA, La Mania, PINKO, Pennyblack i Marc O'Polo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA