PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy Fashion House coraz bliżej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 sie 2016 08:28

Nowy Fashion House coraz bliżej Fashion House Moskwa

100 dni pozostało do otwarcia kolejnej fazy centrum handlowego Fashion House w Moskwie.

REKLAMA

Wielkie otwarcie planowane jest na 4 listopada 2016. Nowo zaprojektowana przestrzeń, która jest już wynajęta w ponad 30 proc., zwiększy łączną powierzchnię handlową obiektu o 4 500 mkw. Motywem przewodnim drugiej fazy jest, podobnie jak w przypadku pierwszej, klasyczna moskiewska architektura.

Wygląd wewnętrzny drugiej fazy będzie nawiązywał do konceptu „Okna na Europę”, bazującego na ulicach handlowych z największych europejskich metropolii. Większość wystaw sklepowych oraz ścian została ukończona, można również podziwiać ostateczny wygląd głównego pasażu, w którym klienci poczują się jak na słynnych ulicach Paryża. Rozpoczęto montaż kamiennych posadzek wewnątrz budynku. Sufity w centrum są gotowe a prace nad instalacją zmierzają ku końcowi. Na zewnątrz trwają prace nad strefą parkingową, która ma być ukończona do końca lipca.

Budowa drugiej części centrum rozpoczęła się w październiku 2015. Koszt całego przedsięwzięcia szacowany jest na około 11 milionów euro i jest w pełni finansowany z zasobów firmy. Podobnie jak w przypadku pierwszej fazy, druga cieszy się dużym zainteresowaniem międzynarodowych i lokalnych marek. W ostatnim czasie jedna z największych spółek modowych w Rosji, Melon Fashion Group, wynajęła 700 mkw. powierzchni dla dwóch swoich marek befree oraz Love Republic. Marki Melon Fashion Group dołączyły m.in. do Baon, Superstep, Mr. Sumkin i Kanz Shoes, które również otworzą swoje sklepy w drugiej fazie. Powstająca część Fashion House Outlet Centre Moskwa, o całkowitej powierzchni 5600 mkw., w tym 4 500 mkw. powierzchni handlowej, będzie w stanie przyjąć ponad 30 nowych marek.

Fashion House Outlet Centre Moskwa jest pierwszym w pełni zadaszonym tego typu obiektem w Rosji. Po ukończeniu drugiej fazy, centrum outletowe będzie dysponować łączną powierzchnią handlową ponad 20 000 mkw., na której na klientów czekają najlepsze międzynarodowe oraz lokalne marki modowe, w tym: Tommy Hilfiger, Furla, Pinko, adidas, Reebok, US Polo, Tom Tailor, Benetton, Nike, Puma, Lacoste, Tru Trussardi, Samsonite, Salomon i wiele innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA