PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy koncept Carrefoura w Centrum Handlowym Arkadia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • 18 paź 2011 14:26

Nowy koncept Carrefoura w Centrum Handlowym Arkadia

18 października Carrefour Polska oddał do użytku klientów pierwszy hipermarket opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych - pisze portalspozywczy.pl. Pierwsza taka placówka w Polsce ruszyła w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. - Po wprowadzonych zmianach obroty naszej placówki wzrosły o 15 proc. - chwali się Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

REKLAMA

Kliknij i zobacz galerię zdjęć z nowo otwartego hipermarketu Carrefour Arkadia

Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na oczekiwania zróżnicowanych potrzeb klientów Carrefour Arkadia. - Obecnie ten hipermarket ma pozycję numer 1 wśród naszych hipermarketów w Polsce pod względem osiąganych obrotów. Na drugim miejscu jest Carrefour Warszawa Wileńska, a o trzecią pozycję walczy kilka sklepów m.in. placówka w Krakowie - mówi Jean Anthoine.

Prezes Carrefour Polska dodał, że z propozycją podobnych przekształceń, Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. - W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach Carrefour Reduta i Carrefour Targówek - wyjaśnia Anthoine.

W tej chwili rozpoczęły się prace na Targówku, zaś w przypadku sklepu na warszawskiej Ochocie prace remontowe ruszą w styczniu 2012 r.

W warszawskim hipermarkecie Carrefour Arkadia, który jest pierwszym w Polsce sklepem zorganizowanym według wprowadzanego przez sieć nowoczesnego modelu hipermarketu, przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów.

Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Aranżacja asortymentu w światy produktów została przygotowana tak, aby klienci mając pogrupowane i jasno opisane działy produktów, mogli zrobić zakupy szybko i sprawnie. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, aby każdy klient tego sklepu znalazł dla siebie dopasowaną ofertę.

Nowe oblicze sklepu Carrefour w Arkadii, to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły oraz atmosfera nowoczesności i komfortu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA