PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy koncept Carrefoura w Centrum Handlowym Arkadia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • 18 paź 2011 14:26

Nowy koncept Carrefoura w Centrum Handlowym Arkadia

18 października Carrefour Polska oddał do użytku klientów pierwszy hipermarket opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych - pisze portalspozywczy.pl. Pierwsza taka placówka w Polsce ruszyła w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. - Po wprowadzonych zmianach obroty naszej placówki wzrosły o 15 proc. - chwali się Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

REKLAMA

Kliknij i zobacz galerię zdjęć z nowo otwartego hipermarketu Carrefour Arkadia

Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na oczekiwania zróżnicowanych potrzeb klientów Carrefour Arkadia. - Obecnie ten hipermarket ma pozycję numer 1 wśród naszych hipermarketów w Polsce pod względem osiąganych obrotów. Na drugim miejscu jest Carrefour Warszawa Wileńska, a o trzecią pozycję walczy kilka sklepów m.in. placówka w Krakowie - mówi Jean Anthoine.

Prezes Carrefour Polska dodał, że z propozycją podobnych przekształceń, Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. - W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach Carrefour Reduta i Carrefour Targówek - wyjaśnia Anthoine.

W tej chwili rozpoczęły się prace na Targówku, zaś w przypadku sklepu na warszawskiej Ochocie prace remontowe ruszą w styczniu 2012 r.

W warszawskim hipermarkecie Carrefour Arkadia, który jest pierwszym w Polsce sklepem zorganizowanym według wprowadzanego przez sieć nowoczesnego modelu hipermarketu, przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów.

Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Aranżacja asortymentu w światy produktów została przygotowana tak, aby klienci mając pogrupowane i jasno opisane działy produktów, mogli zrobić zakupy szybko i sprawnie. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, aby każdy klient tego sklepu znalazł dla siebie dopasowaną ofertę.

Nowe oblicze sklepu Carrefour w Arkadii, to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły oraz atmosfera nowoczesności i komfortu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA