PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy operator w Galerii Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 kwi 2017 10:23

Nowy operator w Galerii Jurajskiej Galeria Jurajska

Biedronka została nowym operatorem spożywczym w Galerii Jurajskiej.  Otwarcie sklepu zaplanowano na wiosnę. W centrum trwają już prace remontowe, przygotowujące nowy supermarket sieci.

REKLAMA

Mająca 1318 mkw. Biedronka zostanie otwarta jeszcze tej wiosny w Galerii Jurajskiej. Największa sieć detaliczna w Polsce, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins, zajmie w Jurajskiej lokal na parterze, który jesienią został zwolniony przez Almę, poprzedniego operatora spożywczego. Biedronka będzie jednym z największych sklepów w Galerii Jurajskiej.

- Przez blisko pół roku prowadziliśmy intensywne rozmowy z krajowymi i zagranicznymi sieciami handlowymi, starając się wybrać idealnego operatora spożywczego. Od początku stawialiśmy na znane i lubiane marki – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

O podjęciu współpracy zdecydowały także inne czynniki. Galerii Jurajskiej zależało przede wszystkim na obecności rozpoznawalnego operatora o mocnej i stabilnej pozycji na rynku, a także marki bardzo dobrze komunikującej się na lokalnym rynku.

- Biedronka doskonale sprawdza się jako operator spożywczy w wielu galeriach w Polsce. Ponadto jest to sieć, która intensywnie inwestuje w swoje supermarkety. Dla Galerii Jurajskiej taki partner jest gwarancją sukcesu odświeżonej oferty spożywczej – mówi Bugajczyk.

– Biedronka dopełnia rozwijaną od kilku lat ofertę Galerii Jurajskiej. Taki najemca to dla centrum handlowego spory atut na lokalnym rynku. Tym bardziej, że portugalska sieć odeszła już od modelu dyskontowego, zwiększając w ostatnich latach udział produktów premium, zarówno spożywczych, jak również alkoholi – mówi Marcin Kopczyk, starszy konsultant, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

- Co ważne,  sieć dostosowuje również ofertę sprzedażową pod kątem odbiorcy w danej lokalizacji. W praktyce oznacza to, że zróżnicowany, szeroki wybór towarów, aktywny marketing oraz popularność sieci wśród polskich konsumentów ma szanse przyczynić się  do wzmocnienia portfolio najemców oraz pozyskania nowej grupy klientów Galerii Jurajskiej – dodaje.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA