PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy partner, nowy magazyn. LPP bierze kurs na e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 kwi 2017 13:14

Nowy partner, nowy magazyn. LPP bierze kurs na e-commerce Segro, wizualizacja

Arvato Polska, firma specjalizująca się w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych, podpisała umowę o współpracy ze spółką LPP na obsługę logistyczną kanału e-commerce. Obsługa sklepów on-line marek LPP (Reserved, Mohito, House i Sinsay) prowadzona będzie z dedykowanego dla tego celu magazynu Arvato położonego w Centralnej Polsce.

REKLAMA

LPP powierza Arvato Polska obsługę e-commerce marek: Reserved, Mohito, House oraz Sinsay, co daje wolumen kilkunastu milionów wysyłanych sztuk produktów rocznie. W ramach obsługi logistycznej Arvato będzie odpowiadać za kluczowe elementy całego procesu, czyli: magazynowanie, kompletację i pakowanie, wysyłkę kurierską, obsługę zwrotów i reklamacji oraz usługi specjalistyczne (przepakowywanie, etykietowanie, wymianę folii, kontrolę jakościową) takiego asortymentu jak: odzież, obuwie, torebki oraz akcesoria.

W związku z podpisanym kontraktem w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni Arvato powiększy swoją powierzchnię magazynową o kolejne 30 tys. mkw. z możliwością dalszej ekspansji w ciągu najbliższych 3 lat do 60 tys. mkw. oraz zwiększy zatrudnienie o około 500 osób w pierwszym roku projektu. Inwestycja, jako dedykowane rozwiązanie projektowe, opiewać będzie na kilkanaście milionów złotych i będzie zlokalizowana w Centralnej Polsce.

- LPP SA od lat z sukcesami rozwija swoją pozycję w branży i jest obecnie największą firmą odzieżową w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że na swojego partnera wybrała Arvato Polska, firmę z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, obsługującą marki europejskich liderów w segmencie fashion. Obsługa tak złożonego projektu logistycznego to dla nas wyzwanie, ale przede wszystkim satysfakcja z powierzenia nam możliwości współtworzenia sukcesu największej polskiej firmy odzieżowej w tak dynamicznie rozwijającym się kanale, jakim jest e-handel – komentuje Lidia Ratajczak-Kluck, dyrektor SG SCM, członek zarządu w Arvato Polska.

Start operacyjny projektu planowany jest na początek października 2017 roku. W magazynie będą realizowane wysyłki zarówno na teren Polski, jak i za granicę (do Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii Węgier, krajów bałtyckich, a także na rynek angielski).

Outsourcing logistyki sprzedaży internetowej to dla naszej spółki doskonałe rozwiązanie. Będziemy współpracować z najlepszymi specjalistami i korzystać z ich wieloletniego doświadczenia operacyjnego w zakresie logistycznej obsługi kanału e-commerce. Ponadto operacje te zostaną zlokalizowane w najdogodniejszym dla nas pod względem dystrybucji miejscu w Polsce. Dzięki temu należące do LPP centrum logistyczne na Pomorzu będzie koncentrować się teraz niemal wyłącznie na obsłudze sieci stacjonarnej liczącej ponad 1700 sklepów, zlokalizowanych w 18 krajach. W ramach obsługi e-commerce nasze Centrum Logistyczne w Pruszczu Gdańskim obsługiwać będzie klientów internetowych marki Cropp – obsługa i wysyłka pozostałych zamówień, dla marek Reserved, Mohito, House i Sinsay, realizowana będzie z magazynu naszego partnera w Strykowie – dodaje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP S.A. odpowiedzialny za rozwój e-commerce.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.