PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy partner w GH PL Plus

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 kwi 2015 08:21

Grupa Handlowa PL Plus, mimo zrealizowania w całości swojego projektu marki Lubię, planuje w dalszym ciągu jego rozwój. Aktualnie zakończyła wprowadzanie ostatnich z pierwotnie przewidzianych 150 indeksów, jednak niebawem poszerzy portfolio o kolejne produkty.

REKLAMA

- Projekt zakładający 150 indeksów zrealizowaliśmy z sukcesem w ciągu jednego roku, więc jako młoda spółka mamy powody do zadowolenia – mówi Waldemar Mirocha, Prezes GH PL Plus. – Znaleźliśmy jednak kolejne obszary, w których nasz koncept mógłby się dobrze sprawdzić, dlatego zdecydowaliśmy się wykroczyć poza liczbę 150 indeksów. Marka Lubię od początku miała być zamkniętym projektem z ograniczoną liczbą produktów i to się nie zmieniło – postanowiliśmy jedynie przesunąć nieco granice naszych pierwotnych założeń.

W sklepach oferujących markę Lubię pojawiły się niedawno jedne z ostatnich produktów zamykających listę 150 indeksów: ziemniaki w opakowaniach 2,5 kg, śmietana oraz chrupki. Zapowiadane powiększenie portfolio brandu Lubię obejmie kategorie chemii przemysłowej i produktów higienicznych, kategorię nabiału, która zostanie powiększona o sery białe i żółte oraz kolejny rodzaj mleka, a także kategorię alkoholi, w której pojawią się nowe piwa i wina. To właśnie napoje alkoholowe, z racji zbliżającego się sezonu letniego, zostaną wprowadzone w pierwszej kolejności.

- Od początku naszej działalności skupiamy się na pracy na rzecz detalistów i poprawie ich konkurencyjności – tłumaczy Waldemar Mirocha. – Na naszym projekcie zyskują również dostawcy, których aktualnie jest ponad pięćdziesięciu oraz producenci bardziej i mniej znanych marek. Odbiór naszego konceptu jest bardzo pozytywny i pokazuje, że pomysł okazał się trafiony, czego potwierdzeniem są również rozmowy, jakie prowadzimy z kilkoma potencjalnymi nowymi partnerami. W minionym roku umocniliśmy swoją pozycję dzięki przyłączeniu Polomarketu – dziś liczymy, że w drugiej połowie tego roku do Grupy dołączy kolejny poważny partner. Współpraca łącząca wiele dużych podmiotów nie należy do najłatwiejszych, jednak nasze dotychczasowe osiągnięcia dowodzą, że potrafimy się porozumieć i wypracować dobre rozwiązania, które zyskują uznanie wśród dostawców, producentów, detalistów oraz rzecz jasna samych konsumentów, dlatego mamy powody, by z optymizmem patrzeć w przyszłość.

GH PL Plus zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami planuje również wprowadzić linię produktów premium – obecnie trwają prace koncepcyjne nad tym projektem.

Produkty marki Lubię dostępne są w ponad 1500 placówkach w całej Polsce, w przyszłości GH PL Plus planuje zwiększyć ich zasięg do 2500 sklepów.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA