PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowy showroom, rekordowa sprzedaż. HubStyle ma za sobą dobry rok

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 sty 2017 11:02

Nowy showroom, rekordowa sprzedaż. HubStyle ma za sobą dobry rok Fot. Shutterstock

HubStyle,właściciel popularnych marek odzieżowych, odnotował w 2016 roku przychody na poziomie ponad 21,3 mln zł. Jak zapewnia Monika Englicht, prezes zarządu firmy, dobry wynik to efekt optymalizacji procesów operacyjnych.

REKLAMA

W 2016 roku HubStyle koncentrował się na dynamicznym rozwoju marek własnych. W ostatnich tygodniach zrealizowano kampanie świąteczno-karnawałowe oraz otwarto pierwszy multi-showroom, który jest wsparciem sprzedaży dla marek HubStyle.

W czterech kwartałach 2016 roku przychody HubStyle wyniosły 21,3 mln zł i były o 59 proc. wyższe niż w 2015 roku. W samym grudniu 2016 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim. W porównaniu do listopada 2016 roku przychody w grudniu wzrosły o 25 proc.

Przychody w kluczowym dla HubStyle segmencie sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w całym 2016 roku były 3-krotnie wyższe niż w 2015 roku i wyniosły 11,6 mln zł. W samym grudniu 2016 roku sprzedaż w segmencie sprzedaży odzieży wyniosła 1,5 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 95 proc. niż przed rokiem. W tym segmencie w grudniu 2016 roku odnotowano 37 proc. wzrost w porównaniu do listopada 2016 roku.

- Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Podjęliśmy wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych, których efektem są trzykrotnie wyższe wyniki sprzedażowe. Naszym głównym źródłem dotarcia do klienta pozostają szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie znacznie zwiększyliśmy efektywność i skalę działania. Jesteśmy również obecni w kanale tradycyjnego retailu, który wspierał nasz główny kanał. Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku - powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle.

22 grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. - Zamysłem stworzenia tego miejsca jest zapewnienie możliwości obejrzenia naszych produktów, sprawdzenia jakości odzieży czy przymierzenia jej. Dzięki kilku markom w jednym miejscu HubStyle daje możliwość zakupu sukienek na każdą okazję, odzieży sportowej dla kobiet i męskich koszul - mówi Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle.

Shoowroom mieści się w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B przy wejściu C, w Gdański Business Center.

Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.