PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Nowym markom trudno znaleźć dobrą lokalizację

  • PropertyDesign.pl
  • 02 lip 2015 10:29

Nowym markom trudno znaleźć dobrą lokalizację Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting

Brak ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia utrudnia zagranicznym markom wejście na polski rynek. Ciężko jest im też znaleźć idealną lokalizację w centrach handlowych, uważa Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting.

REKLAMA

Vito Milani zajmuje się wprowadzaniem zagranicznych marek na rynek polski i doradztwem w ARS Retail+Shopfitting. Jak sam mówi, najważniejsza jest dbałość o klienta. Dopracowanie projektu i dbałość o detale to kluczowe aspekty przy współpracy z markami wprowadzanymi na polski rynek.

- Mimo rozwijającego się rynku retail w Polsce, to część marek, które wprowadziłem do Polski, nie przetrwało próby kilku lat. Wygląda na to, że w tamtym czasie nie był to rynek dla nich. Przykładem jest wychodząca z Polski marka odzieżowa Cache-Cache - mówi Vito Milani.

Czytaj więcej: W Polsce nie ma ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA