PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Obsługa w polskich sklepach na medal

  • Autor: Puls Biznesu
  • 07 kwi 2017 12:19

Obsługa w polskich sklepach na medal fot. Pixabay

Polska wypadła najlepiej w europejskim rankingu Daymarkera, szwedzkiej firmy, która przy pomocy tzw. tajemniczych klientów zbadała jakość obsługi w sklepach w 10 krajach europejskich - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Skandynawowie, Anglicy, Francuzi, Niemcy, Włosi czy Hiszpanie mają nam czego zazdrościć, gdy idą na zakupy. Nie chodzi, niestety, o zasobność portfela, ale najwyższy poziom obsługi klientów w sklepach. Polska uzyskała najwyższy wynik w corocznym badaniu szwedzkiej firmy Daymaker.

W Polsce tajemniczy klienci odwiedzili 655 sklepów, działających w 131 sieciach handlowych z 19 branż. Oceniano m.in. powitanie klienta, nawiązanie kontaktu, uprzejmość, fachowość i znajomość asortymentu, umiejętność rozpoznania preferencji klientów i doradzenia im przy zakupie, a także finał transakcji, w tym oferowanie dodatkowych produktów. Okazuje się, ze klientów najbardziej kochają w Kielcach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA