PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ochnik ma już pięć nowych lokalizacji na 2013 rok

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 sty 2013 14:00

Ochnik ma już pięć nowych lokalizacji na 2013 rok

Firma Ochnik rozwinęła swoją sieć z odzieżą i akcesoriami skórzanymi do 65 salonów firmowych. To nie koniec ekspansji. Na chwilę obecną na 2013 rok spółka ma potwierdzonych pięć nowych lokalizacji - poinformowała portal Propertynews.pl Aneta Włodarczyk, specjalista ds. PR, Ochnik.

REKLAMA

- W 2012 roku zostały otwarte trzy salony firmowe Ochnik w następujących centrach handlowych: Löhr Center Koblenz (Niemcy), Galeria Rzeszów i Outlet Park Szczecin - wymienia Aneta Włodarczyk.

Nowe salony powstaną w: Factory Annopol w Warszawie (otwarcie 13 marca br.), CH Galaxy w Szczecinie (I kwartał br.), CH Wzgórze w Gdyni (27 września br.), Galeria Amber w Kaliszu (IV kwartał br.) oraz CH Felicity w Lublinie (IV kwartał br.).

Największy sklep znajdzie się w Factory Annopol (o powierzchni 102 mkw.), a najmniejszy - w Galerii Amber (o powierzchni 69 mkw.).

- Mamy dwa warunki, na podstawie których dokonujemy oceny nowej lokalizacji: miasto powyżej 100 tys. mieszkańców oraz dawne miasto wojewódzkie. W wyjątkowych sytuacjach może być spełniony tylko jeden z powyższych warunków, ale tylko wtedy, jeżeli inwestycja jest dobrze rokująca i ma właściwy mix najemców - wyjaśnia Aneta Włodarczyk.

Jak dodaje, spółka przyjęła zasadę, że na każde 150 tys. mieszkańców powinien przypadać jeden salon Ochnika, niezależnie od tego, czy będzie to sklep detaliczny czy outletowy.

W 2013 roku spółka rozpoczęła remont salonu w Galerii Sfera w Bielsku-Białej (według nowej koncepcji), co jest związane z relokacją do nowej części centrum. - Drobne remonty przeprowadzimy również w Fashion House Gdańsk i Factory Poznań - obydwa w sezonie wakacyjnym - opowiada Aneta Włodarczyk.

Zdaniem Anety Włodarczyk jednym z największych problemów, przed jakim stoi dziś branża najemców centrów handlowych, jest otwieranie nowych galerii wynajętych w 70 czy 80 proc. - Ten niepełny wynajem jest związany ze zbyt wysokimi, wygórowanymi czynszami, które nie są dostosowane do konkretnego najemcy i jego możliwości. Wynikają ze sztywno przyjętych założeń budżetowych na dany lokal. W efekcie, wielu najemców hamuje rozwój sieci, czekając tylko na okazje. Oczywiście mowa tu o mniejszych najemcach, bez których jednak żadne centrum handlowe nie jest w stanie dobrze zaistnieć na rynku - podsumowuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA