PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Produkt potrzebuje przestrzeni. Ochnik powiększa salon

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 mar 2016 15:26

Produkt potrzebuje przestrzeni. Ochnik powiększa salon salon Ochnik

Coraz większa oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o remoncie i relokacji lokalu firmy Ochnik w Atrium Targówek. Firma powiększyła też powierzchnię sklepu.

REKLAMA

Ochnik, polska marka, istnieje na rynku od 1989 roku. Oferuje bogaty asortyment kurtek skórzanych, płaszczy, marynarek, kożuchów, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, m.in. torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski. W ostatnim czasie wachlarz produktów marki wzbogacił się również o kilka nowych grup asortymentowych, takich jak: odzież i kurtki tekstylne, obuwie damskie czy walizki. To właśnie stale poszerzająca się oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o zmianie lokalu. Dotychczasowy butik marki zajmował w Atrium Targówek powierzchnię ok. 73 mkw., a po relokacji liczy ponad 120 mkw., co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na komfort Klientów.

– Nasz salon w Atrium Targówek funkcjonuje od 2006 roku i w tym czasie zdobył liczne grono klientów. Powiększenie lokalu jest dowodem na to, że nasza współpraca z zarządcą centrum układa się prawidłowo, a konsumenci są zainteresowani naszą ofertą. Nowy lokal daje nam możliwość ekspozycji większej ilości asortymentu, jak również zaprezentowania go w odświeżonej, nowoczesnej aranżacji. Mamy nadzieję, że te zmiany zostaną pozytywnie odebrane przez naszych klientów i przełożą się na jeszcze wyższe niż dotychczas wyniki sprzedaży i odwiedzalności – komentuje Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju Ochnik.

Segment galanterii skórzanej w Atrium Targówek, oprócz firmy Ochnik współtworzą takie brandy, jak Primamoda, Cholewiński czy VIP Collection.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA