PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od butiku po market. Odzieżowa ekspansja w Blue City

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 lis 2017 16:17

Od butiku po market. Odzieżowa ekspansja w Blue City Blue City

Cztery odzieżowe marki wzbogaciły w ostatnim czasie ofertę handlową Blue City. Coś dla siebie znajdą wielbiciele włoskiej mody i streetwearu, pojawił się także salon znanej i lubianej sieciówki.

REKLAMA

Na poziomie -1 od niedawna działa Pepco – nowa placówka sieci oferującej odzież dla całej rodziny i produkty do domu w niskich cenach. Co miesiąc sklepy Pepco w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech odwiedza 8 milionów osób. Lokal w Blue City zajmuje prawie 600 mkw.

Salon Made in G mieści się na poziomie +2. Sklep położony jest w nietypowym miejscu, wejście znajduje się w pasażu na poziomie +1, nieopodal sklepu Cubus. W Made in G można kupić produkty włoskich marek premium w cenach nawet o 70 proc. niższych od regularnych. Co tydzień w dostawach pojawiają się ubrania znanych projektantów, takich jak Calvin Klein, Hugo Boss, Love Moschino, Liu Jo, Pierre Cardin, Trussardi, Tommy Hilfiger i wielu innych. Znaleźć można tu również kolekcje z minionych sezonów oraz marki niedostępne dotychczas na polskim rynku. Sklep na powierzchni 1,5 tys. mkw. oferuje kolekcje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Na poziomie 0 otwarto butik Vestes. W lokalu tym można znaleźć odzież damską pochodzącą z kolekcji znanych i cenionych włoskich projektantów, a także stylowe dodatki. Asortyment został wyselekcjonowany przez stylistów z myślą o polskich klientkach. Lokal zajmuje powierzchnię 80 mkw.

Tych, którzy cenią sobie bardziej casualowy styl z pewnością ucieszy wiadomość o otwarciu w Blue City salonu Pit Bull West Coast. Istniejąca od 1989 roku marka tworzy zarówno specjalistyczną sportową odzież, jak i kolekcje do noszenia na co dzień. Dostępne w salonie o powierzchni ponad 80 m2 ubrania to komfort i bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu oraz modny wygląd i wygoda po treningu. Pit Bull West Coast jest oficjalnym partnerem Krajowej Ligi Zapaśniczej, KSW oraz Runmageddonu.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA